Progress vaatwasser PV1540 blijft piepen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joke
Geplaatst op:
03-11-2022 21:41
Joke
Geplaatst op:
03-11-2022 21:41
Beste,
Ik heb een tweedehandskeuken gekocht met een vaatwasser van Progress PV 1540 erin.
Deze heb ik zelf nog maar twee keer doen draaien en nu vanavond had ik hem laten draaien op het eco programma en na anderhalfuur stopt hij met draaien en piept hij. Ik dacht het einde van het programma maar hij bleef maar eentonig verder piepen elke seconde. Ook pinkte het symbooltje van een pijl met streep, elke seconde, zelfde snelheid.
Er stond ook water in de vaatwasser langsonder. Dit heb ik nu allemaal opgedweild. Alle filters zijn pas uitgekuist en waren helemaal leeg.
Kan iemand mij aanraden wat ik kan doen?
Gegevens:
Type: GHE623DA2
Serienr:53960021
PNC911 539 098 04
Ik heb een tweedehandskeuken gekocht met een vaatwasser van Progress PV 1540 erin.
Deze heb ik zelf nog maar twee keer doen draaien en nu vanavond had ik hem laten draaien op het eco programma en na anderhalfuur stopt hij met draaien en piept hij. Ik dacht het einde van het programma maar hij bleef maar eentonig verder piepen elke seconde. Ook pinkte het symbooltje van een pijl met streep, elke seconde, zelfde snelheid.
Er stond ook water in de vaatwasser langsonder. Dit heb ik nu allemaal opgedweild. Alle filters zijn pas uitgekuist en waren helemaal leeg.
Kan iemand mij aanraden wat ik kan doen?
Gegevens:
Type: GHE623DA2
Serienr:53960021
PNC911 539 098 04
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)