Vaatwasser Bosch Zet zich zelf uit |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Stefanos
Geplaatst op:
30-10-2022 23:09
Stefanos
Geplaatst op:
30-10-2022 23:09
Hallo allemaal,
Onze SME68TX06E/42 Bosch vaatwasser is tussen de 4 en 5 jaar oud en die is de laatste maand plots begonnen met zelf uit te schakelen tijdens het programma. Dat kan om het even in het begin, midden en voor/na het einde van het programma gebeuren. Nadat die zelf uitschakelt, kan die voor 5-10 seconden niet meer aangeschakeld worden. Daarna kan ik die terug aan zetten en het programma verder laten doorlopen. Dit kan meerdere keren per programma gebeuren. Er staat nooit een error code op het scherm.
De vaatwasser vraagt ook om de week voor nieuwe zouttabletten / glansmiddel.
Het probleem lijkt me eerder van electronische aard. Heeft iemand zoeits ooit meegemaakt en indien wel, is het de moeite om die te laten repareren of best vervangen?
Alvast bedankt!
Onze SME68TX06E/42 Bosch vaatwasser is tussen de 4 en 5 jaar oud en die is de laatste maand plots begonnen met zelf uit te schakelen tijdens het programma. Dat kan om het even in het begin, midden en voor/na het einde van het programma gebeuren. Nadat die zelf uitschakelt, kan die voor 5-10 seconden niet meer aangeschakeld worden. Daarna kan ik die terug aan zetten en het programma verder laten doorlopen. Dit kan meerdere keren per programma gebeuren. Er staat nooit een error code op het scherm.
De vaatwasser vraagt ook om de week voor nieuwe zouttabletten / glansmiddel.
Het probleem lijkt me eerder van electronische aard. Heeft iemand zoeits ooit meegemaakt en indien wel, is het de moeite om die te laten repareren of best vervangen?
Alvast bedankt!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)