Whirlpool DWH B00 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Rene Mous
Geplaatst op:
21-09-2022 09:33
Rene Mous
Geplaatst op:
21-09-2022 09:33
Hallo,
We hebben een Whirlpool DWH B00 en functioneert al 15 jaar perfect. Maar sinds kort slaat regelmatig de aardlek schakelaar in de meterkast door wanneer ik de deur van de vaatwasser open trek. Ik heb al gezocht naar andere mogelijke oorzaken voor het springen van de aardlek schakelaar maar het lijkt toch werkelijk te maken te hebben met het openen van de vaatwasser. Zelf als ik de vaatwasser uit zet dan gebeurt het ook. Ik snap er niks van. Kan het zijn dat de vaatwasser een soort van kortsluiting maakt bij het openen van de deur?
Als de de oorzaak kan zijn is het de moeite om dit door een monteur te laten checken en eventueel te laten repareren? Of gewoon beter om een nieuwe vaatwasser te kopen?
Met vriendelijke groet,
Rene
We hebben een Whirlpool DWH B00 en functioneert al 15 jaar perfect. Maar sinds kort slaat regelmatig de aardlek schakelaar in de meterkast door wanneer ik de deur van de vaatwasser open trek. Ik heb al gezocht naar andere mogelijke oorzaken voor het springen van de aardlek schakelaar maar het lijkt toch werkelijk te maken te hebben met het openen van de vaatwasser. Zelf als ik de vaatwasser uit zet dan gebeurt het ook. Ik snap er niks van. Kan het zijn dat de vaatwasser een soort van kortsluiting maakt bij het openen van de deur?
Als de de oorzaak kan zijn is het de moeite om dit door een monteur te laten checken en eventueel te laten repareren? Of gewoon beter om een nieuwe vaatwasser te kopen?
Met vriendelijke groet,
Rene
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
25-09-2022 15:25
bennie
Geplaatst op:
25-09-2022 15:25
check de bedrading eens in het scharnierende gedeelte van de deur.
waarschijnlijk is daar de isolatie kapot
waarschijnlijk is daar de isolatie kapot
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)