Vaatwas zeepblokje blijft hangen in bakj |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ronald Schmeddes
Geplaatst op:
21-07-2022 12:58
Ronald Schmeddes
Geplaatst op:
21-07-2022 12:58
Hallo, ik heb een Bauknecht vaatwasser, GSXK 8254A2 de afgelopen maanden blijft het zeepblokje in het bakje hangen en lost dan maar deels op. Het klepje gaat wel open, maar of dat op het juiste moment gebeurt dat weet ik niet.
Ik heb de machine schoongemaakt met onderhouds spul (gedraaid op heetste temperatuur). Ik heb de filters ets schoongemaakt, de sproeiarm schoongemaakt, gecontroleerd of deze draait, dat doet de sproeiarm. De machine verwarmt het water. Ik heb de korf met de sproeiarm er uitgehaald en aan de achterkant van de sproeiarm zitten twee gaten met rubberen klepjes, beide kunnen vrij bewegen, maar is dat de bedoeling?
Ik heb de machine schoongemaakt met onderhouds spul (gedraaid op heetste temperatuur). Ik heb de filters ets schoongemaakt, de sproeiarm schoongemaakt, gecontroleerd of deze draait, dat doet de sproeiarm. De machine verwarmt het water. Ik heb de korf met de sproeiarm er uitgehaald en aan de achterkant van de sproeiarm zitten twee gaten met rubberen klepjes, beide kunnen vrij bewegen, maar is dat de bedoeling?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
31-07-2022 20:33
bennie
Geplaatst op:
31-07-2022 20:33
Zou je een paar fotos kunnen bijvoegen?
en het servicenummer van het typeplaatje op de deurrand?
en het servicenummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)