Siemens vaatwasser alle lampjes branden |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Michel
Geplaatst op:
08-03-2022 09:04
Michel
Geplaatst op:
08-03-2022 09:04
Hoi Bennie,
Ja het is er 1 met wifi. We hebben de vaatwasser ingesteld en afgesteld met wifi. Nu jij hier over begint bevestigd dat mijn vermoeden. Zeker omdat ie na een paar minuten wel weer gewoon gaat werken. Ik denk dat ik hem maar van de wifi af ga halen want het heeft verder geen toegevoegde waarde voor ons.
Ja het is er 1 met wifi. We hebben de vaatwasser ingesteld en afgesteld met wifi. Nu jij hier over begint bevestigd dat mijn vermoeden. Zeker omdat ie na een paar minuten wel weer gewoon gaat werken. Ik denk dat ik hem maar van de wifi af ga halen want het heeft verder geen toegevoegde waarde voor ons.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-03-2022 12:57
bennie
Geplaatst op:
08-03-2022 12:57
Zolang je hem niet via internet kan vol pakken heeft het geen waarde
Laat je even weten of dat het probleem was?
Laat je even weten of dat het probleem was?
Geplaatst door:
René
Geplaatst op:
21-03-2023 10:38
René
Geplaatst op:
21-03-2023 10:38
Bij die van mij gingen ook alle lampjes branden terwijl ik hem al van de wifi had afgehaald. Daarvan werd de verbinding regelmatig verbroken, dus heb ik hem maar uitgeschakeld. Voegt toch weinig toe.
Maar waarom al die lampjes gingen branden is mij een raadsel. Ik kon er helemaal niets mee, tot hij het opeens weer deed.
Ik merkte wel dat het apparaat trager reageerde op het indrukken van de toetsen.
Maar waarom al die lampjes gingen branden is mij een raadsel. Ik kon er helemaal niets mee, tot hij het opeens weer deed.
Ik merkte wel dat het apparaat trager reageerde op het indrukken van de toetsen.
Geplaatst door:
Swiet26
Geplaatst op:
17-04-2023 21:20
Swiet26
Geplaatst op:
17-04-2023 21:20
Onze vaatwasser heeft inmiddels ook al een paar keer die rare foutmelding van alle lampjes.
Enkele keren kreeg ik hem er weer af, maar nu lukt dat ook niet meer.
Erg onhandig!
Enkele keren kreeg ik hem er weer af, maar nu lukt dat ook niet meer.
Erg onhandig!
Geplaatst door:
Jeroen
Geplaatst op:
08-07-2023 19:34
Jeroen
Geplaatst op:
08-07-2023 19:34
Ik had vandaag het zelfde probleem. Van alles geprobeerd en uiteindelijk in de app gekeken waar ik zag dat er een belangrijke update werd gepushed naar de vaatwasser. En dat is mogelijk ook bij anderen geweest waar ze op moesten wachten. Kortom check app, mogelijk moet je even in app wachten totdat die omschakelt van wifi naar locale verbinding met vaatwasser.
Geplaatst door:
Bruno
Geplaatst op:
21-10-2023 13:56
Bruno
Geplaatst op:
21-10-2023 13:56
hier ook het 'lampjesprobleem'. ik had programma gekozen, maar wilde eigenlijk een ander. drukte op 'reset' gedurende 4 minuten .. alle lampjes gingen branden ... Volgens de handleiding moest ik dan deur 1 minuut dicht houden, wat ik deed .. helaas: alle lampjes nog altijd blauw (brandend dus) en ... machine is niet te gebruiken ...
Geplaatst door:
Pieter
Geplaatst op:
28-05-2024 08:19
Pieter
Geplaatst op:
28-05-2024 08:19
Ook ik heb Siemens vaatwasser maar bij mij branden. Er helemaal geen lampjes(geen wifi vaatwasser) geresrt stekker eruit niets .het gebeurde toen ik de vaatwasser start uitstel instelde .daarna deed hij niets meer.
Geplaatst door:
Petra
Geplaatst op:
07-09-2024 13:24
Petra
Geplaatst op:
07-09-2024 13:24
Vandaag verkeerde keuze gemaakt in programma en dus de aan/uit knop 4 sec ingedrukt(Ms ook wel langer). Alle lampjes branden en in handleiding opgezocht wat te doen. 4 sec ingedrukt houden en dan deur 1 min dicht. Helaas blijft alles branden en dus kan nu de machine gebruiken.
Wie heeft er een tip.
Het is een inbouw vaatwasser….. dus stekker eruit halen is niet mogelijk denk ik…..
HELP!
Wie heeft er een tip.
Het is een inbouw vaatwasser….. dus stekker eruit halen is niet mogelijk denk ik…..
HELP!
Geplaatst door:
Petra
Geplaatst op:
07-09-2024 13:25
Petra
Geplaatst op:
07-09-2024 13:25
Kan de machine niet gebruiken……
Geplaatst door:
Flip
Geplaatst op:
16-11-2024 14:17
Flip
Geplaatst op:
16-11-2024 14:17
Raar, heb precies hetzelfde hier erg vervelend ook na reset staan alle lampen blauw aan en blijven branden. heel irritant.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)