Bosch SMS53M92EU stopt met code E:04... |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Yvessr
Geplaatst op:
09-01-2022 16:12
Yvessr
Geplaatst op:
09-01-2022 16:12
Hallo allemaal,
Vanmorgen stopte onze vaatwasser met foutcode E:04; het programmes was bijna volledig afgelopen maar bij het openmaken bleek dat de vaat nat en koud was.
Ik heb hem dus effen uit gezet, dan weer terug aan en schermaanwijzing leek normaal. Dus weer een cyclus opgestart... alles leek normaal te verlopen doch bij het einde weer die foutcode E:04 , en alles nat en koud.
Waarschijnlijk dus een verwarmingsprobleem maar kan zoals ik lees ook een microswitch probleem zijn ? Ik weet het echt niet an zou het ten zeerste waarderen indien iemend van dit forum me kon helpen; hoe verder zoeken en herstellen?
Bij voorbaat heel hartelijk bedankt !
Vanmorgen stopte onze vaatwasser met foutcode E:04; het programmes was bijna volledig afgelopen maar bij het openmaken bleek dat de vaat nat en koud was.
Ik heb hem dus effen uit gezet, dan weer terug aan en schermaanwijzing leek normaal. Dus weer een cyclus opgestart... alles leek normaal te verlopen doch bij het einde weer die foutcode E:04 , en alles nat en koud.
Waarschijnlijk dus een verwarmingsprobleem maar kan zoals ik lees ook een microswitch probleem zijn ? Ik weet het echt niet an zou het ten zeerste waarderen indien iemend van dit forum me kon helpen; hoe verder zoeken en herstellen?
Bij voorbaat heel hartelijk bedankt !
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
10-01-2022 19:50
Gewijzigd op:
bennie
Geplaatst op:
Gewijzigd op:
Dag Yvessr.
Mag ik eerst het volledige E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik eerst het volledige E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)