Bauknecht intellegence green geeft code |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marco Zwart
Geplaatst op:
09-11-2021 21:43
Marco Zwart
Geplaatst op:
09-11-2021 21:43
Sinds kort doet de vaatwasser het niet, na starten van een programma hoor je de pomp draaien en vervolgens valt de machine in storing E2 en F6.
E2 kan ik niets over vinden, F6 is probleem met watertoevoer.
Soms deed de machine het wel en soms niet.
Ik heb de slangen los gehaald en de watertoevoer gecheckt, dit was goed, ook de filters schoongemaakt.
Het zijpaneel eraf gehaald en de flowsensor schoongemaakt, alles weer in elkaar gezet en de machine gestart met een schoonmaakmiddel, het programma loopt netjes door tot het einde.
Vervolgens een vuile vaat gedraaid en dit deed de machine ook probleemloos, iedereen weer blij.
Helaas de volgende dag weer dezelfde storingen, heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
E2 kan ik niets over vinden, F6 is probleem met watertoevoer.
Soms deed de machine het wel en soms niet.
Ik heb de slangen los gehaald en de watertoevoer gecheckt, dit was goed, ook de filters schoongemaakt.
Het zijpaneel eraf gehaald en de flowsensor schoongemaakt, alles weer in elkaar gezet en de machine gestart met een schoonmaakmiddel, het programma loopt netjes door tot het einde.
Vervolgens een vuile vaat gedraaid en dit deed de machine ook probleemloos, iedereen weer blij.
Helaas de volgende dag weer dezelfde storingen, heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
14-11-2021 19:43
bennie
Geplaatst op:
14-11-2021 19:43
The Whirlpool washer F6E2 error code is a communication error from the UI (user interface) to the ACU ( main control board). This error is most times caused by faulty wiring or loose connectors at one the boards. It can also be caused by either board having failed.
Kort gezegt, draadbreukje of een los stekkertje bij de print.
In het scharnierende gedeelte wil wel eens een draadbreuk voorkomen
Kort gezegt, draadbreukje of een los stekkertje bij de print.
In het scharnierende gedeelte wil wel eens een draadbreuk voorkomen
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)