Indesit DIFP 28T9 probleem (3 pieptonen) |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jeroen
Geplaatst op:
01-11-2021 12:29
Jeroen
Geplaatst op:
01-11-2021 12:29
Hallo,
Mijn Indesit DIFP 28T9 vaatwasser stopt na het spoelen met 3 pieptonen (2x kort en 1 maal lang). Op het display knippert het programma gewoon (Heb 1 en 5 geprobeerd). Bij programma 5 is het volgens mij na het spoelen omdat ik de vaatwasser wel 2x hoor afpompen en het blokje nog in het bakje zit. Filters zijn gewoon schoon en de machine loopt maar 1x per week (dus nu zo'n 125x totaal). Ik heb op advies van een ander topic op dit forum al de stekker er een keer een paar minuten uitgehaald, maar dat veranderd helaas niks.
Mijn vraag dus wat bekent deze pieptoon combinatie, want de handleiding zegt er niks over?
Mijn Indesit DIFP 28T9 vaatwasser stopt na het spoelen met 3 pieptonen (2x kort en 1 maal lang). Op het display knippert het programma gewoon (Heb 1 en 5 geprobeerd). Bij programma 5 is het volgens mij na het spoelen omdat ik de vaatwasser wel 2x hoor afpompen en het blokje nog in het bakje zit. Filters zijn gewoon schoon en de machine loopt maar 1x per week (dus nu zo'n 125x totaal). Ik heb op advies van een ander topic op dit forum al de stekker er een keer een paar minuten uitgehaald, maar dat veranderd helaas niks.
Mijn vraag dus wat bekent deze pieptoon combinatie, want de handleiding zegt er niks over?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
01-11-2021 17:08
bennie
Geplaatst op:
01-11-2021 17:08
Bij jouw vaatwasser moet er dan een storingscode in beeld komen op het display.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)