Bosch vaatwasser blijft draaien |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Eddy
Geplaatst op:
15-09-2021 21:09
Gewijzigd op:
15-09-2021 21:52
Eddy
Geplaatst op:
15-09-2021 21:09
Gewijzigd op:
15-09-2021 21:52
Goedenavond,
We hebben een probleem met onze bosch vaatwasser. Na het wasprogramma bleef hij een brommend geluid maken. Toen ik hem opende stond er niks meer op het display en de lampjes bij de knoppen branden ook niet meer.
In het labyrinth zat geen water, ik zag er steeds maar een klein beetje water doorheen lopen.
Ik voeg een foto bij van het deel waar het geluid vandaan lijkt te komen. Als ik de rechter daarvan loskoppel loopt het labyrinth weer vol maar verder doet de vaatwasser dan nog niet veel (geen lampjes en het water komt ook niet in de vaatwasser).
Weet iemand hoe dit onderdeel heet en of het zin heeft dit te vervangen?
De vaatwasser is van model:
sgv45m13eu/70
We hebben een probleem met onze bosch vaatwasser. Na het wasprogramma bleef hij een brommend geluid maken. Toen ik hem opende stond er niks meer op het display en de lampjes bij de knoppen branden ook niet meer.
In het labyrinth zat geen water, ik zag er steeds maar een klein beetje water doorheen lopen.
Ik voeg een foto bij van het deel waar het geluid vandaan lijkt te komen. Als ik de rechter daarvan loskoppel loopt het labyrinth weer vol maar verder doet de vaatwasser dan nog niet veel (geen lampjes en het water komt ook niet in de vaatwasser).
Weet iemand hoe dit onderdeel heet en of het zin heeft dit te vervangen?
De vaatwasser is van model:
sgv45m13eu/70
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Eddy
Geplaatst op:
15-09-2021 21:27
Eddy
Geplaatst op:
15-09-2021 21:27
Zo te zien wordt mijn foto niet toegevoegd maar ik heb het onderdeel er uit gehaald en het is het ventiel voor het labyrinth.
Ik ben bang dat die er niet voor zorgt dat de lampjes en het display het niet meer doen. Dan zou er dus meer aan de hand moeten zijn.
Ik ben bang dat die er niet voor zorgt dat de lampjes en het display het niet meer doen. Dan zou er dus meer aan de hand moeten zijn.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-09-2021 21:37
bennie
Geplaatst op:
19-09-2021 21:37
Je kan ook een filmpje op youtube zetten en de link hier plaatsen.
Dan kan ik even meekijken.
Dan kan ik even meekijken.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)