AEG foutcode i10 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Ton
Geplaatst op:
01-08-2021 12:47
Ton
Geplaatst op:
01-08-2021 12:47
Hallo,
Mijn vaatwasser heeft het volgende probleem:
Als ik een programma start begint hij kort met afpompen. Vervolgens begint het daadwerkelijk programma maar begint hij na enkele minuten te piepen en geeft foutcode i10 aan. Er staat wel water in de bak wat hij niet afpompt.
Een kort eigen onderzoek laat zien dat de slangen niet verstopt lijken te zitten. Echter, er komt geen water uit de spoelarmen. Waar komt dit water wel vandaan, uit de opening aan de linkerzijde in de vaatwasser. Daardoor wordt de vaat niet gespoeld, maar loopt er wel (langzaam) water in de vaatwasser wat niet wordt afgepompt.
Ik weet niet waarom er wel water uit die opening links komt maar niet uit de spoelarmen. De vaatwasser ervaart het in ieder geval als i10, onvoldoende watertoevoer.
Iemand enig idee wat de oorzaak en evt oplossing kan zijn?
Ik heb al een monteur gepland maar die kan pas 9 augustus komen en vraagt 185 euro.
Dus mocht ik voor die tijd met hulp van 1 van u het probleem kunnen verhelpen zou dat fantastisch zijn. Alvast bedankt!
Groeten Ton
Mijn vaatwasser heeft het volgende probleem:
Als ik een programma start begint hij kort met afpompen. Vervolgens begint het daadwerkelijk programma maar begint hij na enkele minuten te piepen en geeft foutcode i10 aan. Er staat wel water in de bak wat hij niet afpompt.
Een kort eigen onderzoek laat zien dat de slangen niet verstopt lijken te zitten. Echter, er komt geen water uit de spoelarmen. Waar komt dit water wel vandaan, uit de opening aan de linkerzijde in de vaatwasser. Daardoor wordt de vaat niet gespoeld, maar loopt er wel (langzaam) water in de vaatwasser wat niet wordt afgepompt.
Ik weet niet waarom er wel water uit die opening links komt maar niet uit de spoelarmen. De vaatwasser ervaart het in ieder geval als i10, onvoldoende watertoevoer.
Iemand enig idee wat de oorzaak en evt oplossing kan zijn?
Ik heb al een monteur gepland maar die kan pas 9 augustus komen en vraagt 185 euro.
Dus mocht ik voor die tijd met hulp van 1 van u het probleem kunnen verhelpen zou dat fantastisch zijn. Alvast bedankt!
Groeten Ton
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-08-2021 14:10
bennie
Geplaatst op:
08-08-2021 14:10
Waarschijnlijk is de flowmeter defect, hij ziet niet hoeveel water hij binnenkrijgt.
Mag ik het pnc nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik het pnc nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)