Code E14: Siemens SN658x02ME/29 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Gezel
Geplaatst op:
12-05-2021 23:51
Gezel
Geplaatst op:
12-05-2021 23:51
Helaas hebben wij sinds kort een probleem met de watertoevoer van de Siemens SN658x02ME/29 vaatwasser. Zodra het programma start begint de machine te vullen met water, maar al vrij snel begint de machine te piepen en verschijnt er een kraantje op het display. Als je even 5-10 min wacht houdt de melding van zelf op (de machine blijft tijdens de melding vullen) en draait de machine zonder problemen.
Op het forum las ik al dat het kan liggen aan de kraan of aquastop. De kraan is het zeker niet, de filter van de acquastop heb ik verwijderd en schoongemaakt zonder resultaat. Vervolgens ook het labyrint gedemonteerd en vuil verwijderd met soda. Wederom zonder resultaat.
De opties beginnen langzaam op te raken. Ik hoop dat iemand goede tips heeft, wie kan ons helpen?
Gr. Gezel
Op het forum las ik al dat het kan liggen aan de kraan of aquastop. De kraan is het zeker niet, de filter van de acquastop heb ik verwijderd en schoongemaakt zonder resultaat. Vervolgens ook het labyrint gedemonteerd en vuil verwijderd met soda. Wederom zonder resultaat.
De opties beginnen langzaam op te raken. Ik hoop dat iemand goede tips heeft, wie kan ons helpen?
Gr. Gezel
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
18-05-2021 09:19
bennie
Geplaatst op:
18-05-2021 09:19
Ik denk dat de flowmeter dan niet juist meer meet
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/shop/00611317
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/shop/00611317
Forum