Vaatwasser laat vetlaag achter op vaat. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
M
Geplaatst op:
26-04-2021 15:59
M
Geplaatst op:
26-04-2021 15:59
Dag allen,
Ik heb met mijn vaatwasser het probleem dat hij een zeer hardnekkige vetlaag achterlaat op de vaat. Zo eentje die je er alleen met CIF of VIM icm zeer hard boenen eraf krijgt.
Het is begonnen toen ik een keer de frituurpan met maanden oud vet in de vaatwasser stopte. Dat had ik beter niet kunnen doen, want volgens mij zit dat vet nu overal in het binnenwerk en komen er nu steeds stukjes vrij tijdens een wasbeurt.
Ik heb al meerdere keren de boel geprobeerd te reinigen met azijn en met baksoda tijdens het heetste programma. Lijkt niet te helpen.
Iemand nog een tip? Ik raak er een beetje klaar mee dat de meeste pannen er eigenlijk viezer uitkomen dan dat ze erin zijn gegaan.
Ik heb met mijn vaatwasser het probleem dat hij een zeer hardnekkige vetlaag achterlaat op de vaat. Zo eentje die je er alleen met CIF of VIM icm zeer hard boenen eraf krijgt.
Het is begonnen toen ik een keer de frituurpan met maanden oud vet in de vaatwasser stopte. Dat had ik beter niet kunnen doen, want volgens mij zit dat vet nu overal in het binnenwerk en komen er nu steeds stukjes vrij tijdens een wasbeurt.
Ik heb al meerdere keren de boel geprobeerd te reinigen met azijn en met baksoda tijdens het heetste programma. Lijkt niet te helpen.
Iemand nog een tip? Ik raak er een beetje klaar mee dat de meeste pannen er eigenlijk viezer uitkomen dan dat ze erin zijn gegaan.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-05-2021 06:22
bennie
Geplaatst op:
05-05-2021 06:22
Dat is vervelend vet, ik denk dat je nog wel een paar sodabeurtjes moet doen,
Laat je het hete sodawater wel eerst inweken of zet je hem gelijk aan.
Laat je het hete sodawater wel eerst inweken of zet je hem gelijk aan.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)