Vaatwas stopt + doet weer verder SIEMENS |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Kellie
Geplaatst op:
15-03-2021 10:48
Kellie
Geplaatst op:
15-03-2021 10:48
Beste, mijn Siemens vaatwas is nu 8 jaar oud. Sinds vorige week werkt hij zijn programma in stukjes af. Soms stopt hij het progr na enkele min. soms doet stopt ie na 30min, dan doet hij een tijdje niets (ook heel afhankelijk: soms lang, soms korter) nadien werkt hij zijn programma af.
Het kan dus goed zijn dat hij 3u of langer doet bij een programma van 1u.
Als ik de stekker uit haal hoor ik na enkele sec een 'klikje' nadien de stekker er weer in en dan doet ie weer verder. Geeft geen foutcode. Hij doet dit bij alle programma's. De reparatiedienst van Siemens zei me aan de telefoon dat mogelijk de deur een slecht contact geeft en dat hij daardoor kan stoppen, even ertegen duwen was het advies, maar dat helpt ook niet.
Ik vraag me nu af of ik de Siemens reparatie zou laten langskomen of ik niet beter een nieuwe machine koop... Wat denken jullie? Is dit nog de moeite om te laten herstellen? Wat zou er kunnen aan de hand zijn?
Het kan dus goed zijn dat hij 3u of langer doet bij een programma van 1u.
Als ik de stekker uit haal hoor ik na enkele sec een 'klikje' nadien de stekker er weer in en dan doet ie weer verder. Geeft geen foutcode. Hij doet dit bij alle programma's. De reparatiedienst van Siemens zei me aan de telefoon dat mogelijk de deur een slecht contact geeft en dat hij daardoor kan stoppen, even ertegen duwen was het advies, maar dat helpt ook niet.
Ik vraag me nu af of ik de Siemens reparatie zou laten langskomen of ik niet beter een nieuwe machine koop... Wat denken jullie? Is dit nog de moeite om te laten herstellen? Wat zou er kunnen aan de hand zijn?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
23-03-2021 20:37
bennie
Geplaatst op:
23-03-2021 20:37
Word het water wel warm in de vaatwasser?
Mag ik het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)