Bosch supersilence storing water toevoer |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Chris Klaphek
Geplaatst op:
03-03-2021 17:33
Chris Klaphek
Geplaatst op:
03-03-2021 17:33
Goedendag,
Mijn vaatwasser had water in de bodemplaat staan en stopte halverwege het programma en het storingslampje 'waterstoring' (kraantje) ging snel knipperen.
Ik heb het water weggehaald en zag dat het labyrint helemaal verstopt zat. Een zwart vlottertje dat erin verwerkt zit deed het helemaal niet meer door de vervuiling. Schoonmaken lukte niet dus ik heb een nieuw labyrint geplaatst.
Nu doet de vaatwasser het weer, behalve bij het programma op 70graden. Dan stopt de vaatwasser net voordat hij klaar is, het 'waterstoring' lampje gaat weer knipperen,de afvoerpomp blijft draaien terwijl er geen water in de machine meer zit en de enige manier om te stoppen is de stekker van het apparaat eruit halen.
Het programma op 50 en 60 graden gaat wel goed. Het water wordt ook warm.
Heeft iemand misschien een suggestie waar ik kan beginnen met zoeken?
Ik begrijp niet helemaal waar dit door gestuurd wordt. Heb de afvoer uiteraard wel gecheckt en schoongemaakt.
Alvast bedankt!
Type: Bosch SBV50E10EU/17
Mijn vaatwasser had water in de bodemplaat staan en stopte halverwege het programma en het storingslampje 'waterstoring' (kraantje) ging snel knipperen.
Ik heb het water weggehaald en zag dat het labyrint helemaal verstopt zat. Een zwart vlottertje dat erin verwerkt zit deed het helemaal niet meer door de vervuiling. Schoonmaken lukte niet dus ik heb een nieuw labyrint geplaatst.
Nu doet de vaatwasser het weer, behalve bij het programma op 70graden. Dan stopt de vaatwasser net voordat hij klaar is, het 'waterstoring' lampje gaat weer knipperen,de afvoerpomp blijft draaien terwijl er geen water in de machine meer zit en de enige manier om te stoppen is de stekker van het apparaat eruit halen.
Het programma op 50 en 60 graden gaat wel goed. Het water wordt ook warm.
Heeft iemand misschien een suggestie waar ik kan beginnen met zoeken?
Ik begrijp niet helemaal waar dit door gestuurd wordt. Heb de afvoer uiteraard wel gecheckt en schoongemaakt.
Alvast bedankt!
Type: Bosch SBV50E10EU/17
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-03-2021 23:09
bennie
Geplaatst op:
04-03-2021 23:09
Zie je andere topic
Forum
Storingen
Storingen per merk