ETNA VWT349WIT |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
b.venema
Geplaatst op:
17-02-2021 14:24
b.venema
Geplaatst op:
17-02-2021 14:24
Beste allen,
Mijn vaatwasser Etna VWT349WIT heeft een storing en ben benieuwd of jullie kunnen helpen.
probleem:
ik zet hem aan dan begint hij met pompen en na een tweetal minuten pompen stopt hij en begint te piepen achterelkaar en dan begint het glasprogramma lampje snel te knipperen. En vervolgens gebeurt niks meer.
zelfonderzoek:
Ergens heb ik gelezen op dit forum dat het aan de watersensor zou moeten liggen? Apparaat uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet want ik kon niks vinden. Ook ergens gelezen dat glasspoelmiddel te veel is? Dit onderzoek ik vanmiddag,
Graag, alle ideeën zijn welkom, evenals een bouwtekening met onderdelen en hun functie.
Ben best handig, echter geen geld voor een monteur.
Alvast bedankt.
B. venema
Mijn vaatwasser Etna VWT349WIT heeft een storing en ben benieuwd of jullie kunnen helpen.
probleem:
ik zet hem aan dan begint hij met pompen en na een tweetal minuten pompen stopt hij en begint te piepen achterelkaar en dan begint het glasprogramma lampje snel te knipperen. En vervolgens gebeurt niks meer.
zelfonderzoek:
Ergens heb ik gelezen op dit forum dat het aan de watersensor zou moeten liggen? Apparaat uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet want ik kon niks vinden. Ook ergens gelezen dat glasspoelmiddel te veel is? Dit onderzoek ik vanmiddag,
Graag, alle ideeën zijn welkom, evenals een bouwtekening met onderdelen en hun functie.
Ben best handig, echter geen geld voor een monteur.
Alvast bedankt.
B. venema
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
17-02-2021 22:30
bennie
Geplaatst op:
17-02-2021 22:30
Hier heb je alvast de tekeningen
Geplaatst door:
Bart
Geplaatst op:
30-08-2024 00:16
Bart
Geplaatst op:
30-08-2024 00:16
Hallo, heb je dit probleem nog opgelost?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)