Miele HG03 Storing F12 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marvin Eekmate
Geplaatst op:
13-12-2020 14:35
Gewijzigd op:
13-12-2020 16:01
Marvin Eekmate
Geplaatst op:
13-12-2020 14:35
Gewijzigd op:
13-12-2020 16:01
In onze aangeschafte woning zit een Miele HG03,
(mod: G4282SCVi) deze is nu 3 a 4 jaar oud.
Hij geeft na een minuut of 15 de storing F12, ongeacht welk programma we kiezen.
Ik heb als eerste de vaatwasser grondig schoon gemaakt (het filter, sproeiarmen, optisch oog etc was nog nooit gereinigd, te smerig voor woorden!)
Ik heb het electronisch waterslot bekeken, deze staat gewoon open. De kraan werkt, toevoerfilter is schoon (ook geprobeerd zonder filter, en dat groene dopje eronder) en wanneer je hem aanzet zie je water vanaf boven door het labyrint stromen. Het is echter maar een klein straaltje.
Het labyrint heb ik ook zo grondig mogelijk schoongespoeld, omdat er onderin een kamer zit met bruinkleurige korrels.
Dit alles heeft nog niets geholpen, kunnen jullie mij verder helpen?
Mvg, Marvin
(mod: G4282SCVi) deze is nu 3 a 4 jaar oud.
Hij geeft na een minuut of 15 de storing F12, ongeacht welk programma we kiezen.
Ik heb als eerste de vaatwasser grondig schoon gemaakt (het filter, sproeiarmen, optisch oog etc was nog nooit gereinigd, te smerig voor woorden!)
Ik heb het electronisch waterslot bekeken, deze staat gewoon open. De kraan werkt, toevoerfilter is schoon (ook geprobeerd zonder filter, en dat groene dopje eronder) en wanneer je hem aanzet zie je water vanaf boven door het labyrint stromen. Het is echter maar een klein straaltje.
Het labyrint heb ik ook zo grondig mogelijk schoongespoeld, omdat er onderin een kamer zit met bruinkleurige korrels.
Dit alles heeft nog niets geholpen, kunnen jullie mij verder helpen?
Mvg, Marvin
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
15-12-2020 22:16
bennie
Geplaatst op:
15-12-2020 22:16
Het kan ook een probleem met de flowmeter zijn.
Haal daar het stekkertje maar eens van los en weer vast.
Misschien slecht contact.
Haal daar het stekkertje maar eens van los en weer vast.
Misschien slecht contact.
Geplaatst door:
Marvin Eekmate
Geplaatst op:
20-12-2020 01:16
Marvin Eekmate
Geplaatst op:
20-12-2020 01:16
Sorry, vergeten te vermelden. Toen ik ging googlen kwam ik ook al snel op deze sensor. Sensor schoon gemaakt en contactjes bekeken en gereinigd.
Is er een manier om deze sensor door te meten? Of is een nieuwe het proberen waard, gezien wat ik verder al gedaan heb?
Is er een manier om deze sensor door te meten? Of is een nieuwe het proberen waard, gezien wat ik verder al gedaan heb?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
20-12-2020 13:01
bennie
Geplaatst op:
20-12-2020 13:01
De sensor kan je niet doormeten op de juiste werking, want hij geeft hele snelle pulsjes.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)