Vaatwasser maakt programma niet af. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joost de Koster
Geplaatst op:
04-12-2020 16:51
Gewijzigd op:
10-12-2020 20:11
Joost de Koster
Geplaatst op:
04-12-2020 16:51
Gewijzigd op:
10-12-2020 20:11
Update 10-12-2020
De afvoer van de vaatwasser is herstelt. Dit was uiteindelijk niet de fout melding.
Nou is de foutmelding 2 keer piepen.
Heb de vaatwasser het kortste programma laten draaien 30 minuten heeft die het gewoon gedaan alleen tijden dit programma moet die 9 liter water gebruiken en heb de afvoer in een emmer gedaan komt der maar 3-4 liter water uit.
Hallo,
Wij zijn laatst verhuisd en zijn sinds die dag ook de bezitter van een Ikea rengora vaatwasser.
Heeft het nu aantal weken leuk gedaan maar sinds 2 dagen vertoond deze vaatwasser kuren.
Als we hem aanzetten neemt die zijn water en begint ze cyclus na 60 minuten geeft die de piepjes dat die klaar is met het programma wat 155-160 minuten moet duren. Hij is dan wel leeg gepompt.
Nou wou ik hem nogmaals aan zetten en toen viel het mij op dat de vaatwasser geen water pakte maar alleen maar aan het pompen was.
Heb de water toevoer al gecontroleerd en deze is goed.
Wat kan dit zijn? En hoe is dit te verhelpen.
De afvoer van de vaatwasser is herstelt. Dit was uiteindelijk niet de fout melding.
Nou is de foutmelding 2 keer piepen.
Heb de vaatwasser het kortste programma laten draaien 30 minuten heeft die het gewoon gedaan alleen tijden dit programma moet die 9 liter water gebruiken en heb de afvoer in een emmer gedaan komt der maar 3-4 liter water uit.
Hallo,
Wij zijn laatst verhuisd en zijn sinds die dag ook de bezitter van een Ikea rengora vaatwasser.
Heeft het nu aantal weken leuk gedaan maar sinds 2 dagen vertoond deze vaatwasser kuren.
Als we hem aanzetten neemt die zijn water en begint ze cyclus na 60 minuten geeft die de piepjes dat die klaar is met het programma wat 155-160 minuten moet duren. Hij is dan wel leeg gepompt.
Nou wou ik hem nogmaals aan zetten en toen viel het mij op dat de vaatwasser geen water pakte maar alleen maar aan het pompen was.
Heb de water toevoer al gecontroleerd en deze is goed.
Wat kan dit zijn? En hoe is dit te verhelpen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
07-12-2020 22:20
bennie
Geplaatst op:
07-12-2020 22:20
Pompt hij ook met de deur open?
Mag ik alle gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik alle gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Geplaatst door:
Joost de Koster
Geplaatst op:
08-12-2020 00:21
Joost de Koster
Geplaatst op:
08-12-2020 00:21
De vaatwasser stopt me pompen zodra de deur geopend word.
Heb vanmiddag gebeld met Electrolux en die vertelde me dat het signaal wat de vaatwasser geeft naar 60 minuten niet de 3 piepjes zijn dat het programma klaar is maar een fout melding in de vlotterschakelaar.
Nou moet ik alleen even uitvinden hoe ik dit verhelp.
Vond namelijk de voorrijd kosten van Electrolux vrij fors om ze te laten komen.
Model
Rengöra
Prod.N
911 535 056
Typ
GHE623DA 1
SerN
40631667
Heb vanmiddag gebeld met Electrolux en die vertelde me dat het signaal wat de vaatwasser geeft naar 60 minuten niet de 3 piepjes zijn dat het programma klaar is maar een fout melding in de vlotterschakelaar.
Nou moet ik alleen even uitvinden hoe ik dit verhelp.
Vond namelijk de voorrijd kosten van Electrolux vrij fors om ze te laten komen.
Model
Rengöra
Prod.N
911 535 056
Typ
GHE623DA 1
SerN
40631667
Geplaatst door:
Joost de Koster
Geplaatst op:
10-12-2020 20:08
Joost de Koster
Geplaatst op:
10-12-2020 20:08
Het probleem is toch wat anders dan hier vooraf beschreven.
De afvoer liep niet op afschot dus dat is herstelt. Nu draait de vaatwasser een uur en stopte hij der weer mee met 2 piepjes als signaal. De vaatwasser is wel leeg gepompt.
Heb hem later nog een keer op het kortste programma laten draaien met de afvoer slang in een emmer. Het programma duurt 30 minuten dat klopte alleen hij moet 9 liter water gebruiken tijden dit programma maar in de emmer zit 3-4 liter.
De afvoer liep niet op afschot dus dat is herstelt. Nu draait de vaatwasser een uur en stopte hij der weer mee met 2 piepjes als signaal. De vaatwasser is wel leeg gepompt.
Heb hem later nog een keer op het kortste programma laten draaien met de afvoer slang in een emmer. Het programma duurt 30 minuten dat klopte alleen hij moet 9 liter water gebruiken tijden dit programma maar in de emmer zit 3-4 liter.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
15-12-2020 21:34
Gewijzigd op:
15-12-2020 21:35
bennie
Geplaatst op:
15-12-2020 21:34
Gewijzigd op:
15-12-2020 21:35
2 piepjes is i20, dat betekent problemen met afpompen.
Loopt de afvoerpomp niet zwaar, door rommel om de as?
Loopt de afvoerpomp niet zwaar, door rommel om de as?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)