Vaatwasser maakt programma niet af. |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Joost de Koster
Geplaatst op:
04-12-2020 16:51
Joost de Koster
Geplaatst op:
04-12-2020 16:51
Hallo,
Wij zijn laatst verhuisd en hebben zijn sinds die dag ook de bezitter van een Ikea rengora vaatwasser.
Heeft het nu aantal weken leuk gedaan maar sinds 2 dagen vertoond deze vaatwasser kuren.
Als we hem aanzetten neemt die zijn water en begint ze cyclus na 60 minuten geeft die de piepjes dat die klaar is met het programma wat 155-160 minuten moet duren. Hij is dan wel leeg gepompt.
Nou wou ik hem nogmaals aan zetten en toen viel het mij op dat de vaatwasser geen water pakte maar alleen maar aan het pompen was.
Heb de water toevoer al gecontroleerd en deze is goed.
Wat kan dit zijn? En hoe is dit te verhelpen.
Wij zijn laatst verhuisd en hebben zijn sinds die dag ook de bezitter van een Ikea rengora vaatwasser.
Heeft het nu aantal weken leuk gedaan maar sinds 2 dagen vertoond deze vaatwasser kuren.
Als we hem aanzetten neemt die zijn water en begint ze cyclus na 60 minuten geeft die de piepjes dat die klaar is met het programma wat 155-160 minuten moet duren. Hij is dan wel leeg gepompt.
Nou wou ik hem nogmaals aan zetten en toen viel het mij op dat de vaatwasser geen water pakte maar alleen maar aan het pompen was.
Heb de water toevoer al gecontroleerd en deze is goed.
Wat kan dit zijn? En hoe is dit te verhelpen.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
07-12-2020 22:21
bennie
Geplaatst op:
07-12-2020 22:21
Zie je andere topic
Forum
Storingen
Storingen per merk