De controlelampjes "einde" en "start" |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Durk Bouwman
Geplaatst op:
15-11-2020 17:02
Durk Bouwman
Geplaatst op:
15-11-2020 17:02
Miele G975SC plus
De controlelampjes bovengenoemd gaan soms bij het begin, soms halverwege en soms aan het eind van het programma tegelijk knipperen.De machine stopt dan. Na een paar keer doordraaien van alle programma's gaat het dan wel weer. Of na opnieuw via "start".
Volgens de Handleiding heb ik de machine op " einde/reset" gehad en ook nog enige keren geheel de stroom eraf gezet. Hielp niet. Ik heb alle leidingen nagekeken. De uitblaasopening aan de voorzijde en het mechanisme wat de klepjes hiervoor regelt waren erg vuil. Schoongemaakt. Hij deed het weer even goed, maar na enige keren begon de storing weer.
De controlelampjes bovengenoemd gaan soms bij het begin, soms halverwege en soms aan het eind van het programma tegelijk knipperen.De machine stopt dan. Na een paar keer doordraaien van alle programma's gaat het dan wel weer. Of na opnieuw via "start".
Volgens de Handleiding heb ik de machine op " einde/reset" gehad en ook nog enige keren geheel de stroom eraf gezet. Hielp niet. Ik heb alle leidingen nagekeken. De uitblaasopening aan de voorzijde en het mechanisme wat de klepjes hiervoor regelt waren erg vuil. Schoongemaakt. Hij deed het weer even goed, maar na enige keren begon de storing weer.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
22-11-2020 13:59
bennie
Geplaatst op:
22-11-2020 13:59
Komt er ook nog een getal in het displaytje te staan?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)