Bosch vaatwasser blijft afpompen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Hans Ooijer
Geplaatst op:
06-11-2020 09:31
Hans Ooijer
Geplaatst op:
06-11-2020 09:31
Goedemorgen,
Mijn bosch (SGV5903/07) inbouw vaatwasser blijft water afpompen, ook als er geen water meer instaat. Na nacht een lang uit te zetten, gaat de machine bij aanzetten ook weer direct verder op de tijd waar hij gebleven was in het programma en blijft hij afpompen zonder dat er water inzit (hij 'reset' dus niet zoals hij normaal wel doet als je hem langer uit laat staan.
machine is niet de jongste en heeft regelmatig ook kuren met water aanpompen, maar we zijn van plan met een jaar de keuken te vervangen, nu nog een nieuwe aanschaffen tussendoor is ook zo wat...
Het iemand een idee wat het zou kunnen zijn en is dat te verhelpen door mijzelf of wordt dat te technisch? Begin dit jaar heeft hij dezelfde kuren gehad, heb toen de pomp schoongemaakt en de afvoerslang. Hielp niet volgens mij, hij is toen uit zichzelf na week of 3 weer gaan doen.
Alvast bedankt!
Hans
Mijn bosch (SGV5903/07) inbouw vaatwasser blijft water afpompen, ook als er geen water meer instaat. Na nacht een lang uit te zetten, gaat de machine bij aanzetten ook weer direct verder op de tijd waar hij gebleven was in het programma en blijft hij afpompen zonder dat er water inzit (hij 'reset' dus niet zoals hij normaal wel doet als je hem langer uit laat staan.
machine is niet de jongste en heeft regelmatig ook kuren met water aanpompen, maar we zijn van plan met een jaar de keuken te vervangen, nu nog een nieuwe aanschaffen tussendoor is ook zo wat...
Het iemand een idee wat het zou kunnen zijn en is dat te verhelpen door mijzelf of wordt dat te technisch? Begin dit jaar heeft hij dezelfde kuren gehad, heb toen de pomp schoongemaakt en de afvoerslang. Hielp niet volgens mij, hij is toen uit zichzelf na week of 3 weer gaan doen.
Alvast bedankt!
Hans
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
08-11-2020 14:25
bennie
Geplaatst op:
08-11-2020 14:25
Waarschijnlijk heb je een lekkage in de bak onder de vaatwasser.
Hier heb je de tekeningen van je vaatwasser.
Misschien is het nog met kit op te lossen en hoef je er niet in te investeren
Hier heb je de tekeningen van je vaatwasser.
Misschien is het nog met kit op te lossen en hoef je er niet in te investeren
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)