Candy Trio9501 pompt niet rond |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
ArnoJeroen
Geplaatst op:
28-10-2020 15:49
Gewijzigd op:
28-10-2020 16:03
ArnoJeroen
Geplaatst op:
28-10-2020 15:49
Gewijzigd op:
28-10-2020 16:03
De vaatwasser van mijn Candy Trio 9501 blijft na het innemen van water hangen bij het moment dat hij moet gaan rondpompen.
Heel afentoe doet ie het wel. Soms hoor je een geluid alsof ie vastzit, soms hoor je zacht tikken.
Ik dacht dat er wellicht iets ion de pomp terecht gekomen was. Ik heb hem dus gedemonteerd, en uit elkaar gehaald. Er zat niets in het pomphuis wat de pomp kan blokkeren.
Ik zag wel dat er 2 scheuren in de magneetkern (als dat zo heet) op de as van de pomp zitten (zie foto van 1 van die 2 scheuren).
Kan dit de oorzaak zijn dat de pomp soms wel, mar meestal niet werkt?
Heel afentoe doet ie het wel. Soms hoor je een geluid alsof ie vastzit, soms hoor je zacht tikken.
Ik dacht dat er wellicht iets ion de pomp terecht gekomen was. Ik heb hem dus gedemonteerd, en uit elkaar gehaald. Er zat niets in het pomphuis wat de pomp kan blokkeren.
Ik zag wel dat er 2 scheuren in de magneetkern (als dat zo heet) op de as van de pomp zitten (zie foto van 1 van die 2 scheuren).
Kan dit de oorzaak zijn dat de pomp soms wel, mar meestal niet werkt?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
31-10-2020 22:06
bennie
Geplaatst op:
31-10-2020 22:06
Lijkt me niet normaal, maar mag ik alle gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)