Ikea Lagan loopt niet leeg |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Viktor
Geplaatst op:
28-09-2020 10:57
Viktor
Geplaatst op:
28-09-2020 10:57
Goedemorgen,
Sinds gisteren loopt mijn Ikea vaatwasser niet meer leeg. Zodra ik hem aanzet begint hij de bak te vullen met water en zodra deze tot de rand van de deur is loopt bij over en komt hij onderin de bak terecht. Hier drukt hij de vlotter omhoog en activeert denk ik de noodpomp en deze pompt de vaatwasser leeg. Na een aantal keer aan en uit te hebben gezet en zo goed als mogelijk schoon te maken, opnieuw geprobeerd maar er verandert niets.
Het gaat om de volgende machine:
Model: LAGAN
Prod.nr: 911 539 104
Type: GHE623DA2
IKEA prod.nr: 302.797.60
Is er iemand die weet wat er hier aan de hand is en het liefst hoe het op te lossen is?
Alvast bedankt!
Groet,
Viktor
Sinds gisteren loopt mijn Ikea vaatwasser niet meer leeg. Zodra ik hem aanzet begint hij de bak te vullen met water en zodra deze tot de rand van de deur is loopt bij over en komt hij onderin de bak terecht. Hier drukt hij de vlotter omhoog en activeert denk ik de noodpomp en deze pompt de vaatwasser leeg. Na een aantal keer aan en uit te hebben gezet en zo goed als mogelijk schoon te maken, opnieuw geprobeerd maar er verandert niets.
Het gaat om de volgende machine:
Model: LAGAN
Prod.nr: 911 539 104
Type: GHE623DA2
IKEA prod.nr: 302.797.60
Is er iemand die weet wat er hier aan de hand is en het liefst hoe het op te lossen is?
Alvast bedankt!
Groet,
Viktor
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
28-09-2020 21:46
bennie
Geplaatst op:
28-09-2020 21:46
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)