Foutmelding i20 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Angie
Geplaatst op:
09-08-2020 17:02
Angie
Geplaatst op:
09-08-2020 17:02
Ik heb een Aeg proclean favorit vaatwasser en heb de laatste tijd altijd foutcode i20.
Wanneer we dit in het verleden hadden maakte ik de filter een extra keer leeg + gebruikte ik een reinigingsmiddel voor de binnenkant en was het terug in orde, maar nu dus niet. Wat vreemd is is dat foutmelding i20 wil zeggen dat de filter ergens verstopt zit.. maar ik heb eerder het idee dat hij geen water neemt (als we er zelf water in doen wordt dit nl wel degelijk weggepompt.. maar als we een cyclus starten wordt er geen water genomen en krijgen we dus die foutmelding).
We hebben hem al eens open gedaan en de pomp en darm uitgeblazen, enkel het waterreservoir hebben we niet nagekeken..
Hij is 7 jaar oud en uit garantie, dus nu is de gouden vraag: laten herstellen (100 euro) of beter ineens een nieuwe kopen..
Wat denken jullie?
Bedankt,
Angie
Wanneer we dit in het verleden hadden maakte ik de filter een extra keer leeg + gebruikte ik een reinigingsmiddel voor de binnenkant en was het terug in orde, maar nu dus niet. Wat vreemd is is dat foutmelding i20 wil zeggen dat de filter ergens verstopt zit.. maar ik heb eerder het idee dat hij geen water neemt (als we er zelf water in doen wordt dit nl wel degelijk weggepompt.. maar als we een cyclus starten wordt er geen water genomen en krijgen we dus die foutmelding).
We hebben hem al eens open gedaan en de pomp en darm uitgeblazen, enkel het waterreservoir hebben we niet nagekeken..
Hij is 7 jaar oud en uit garantie, dus nu is de gouden vraag: laten herstellen (100 euro) of beter ineens een nieuwe kopen..
Wat denken jullie?
Bedankt,
Angie
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
15-08-2020 12:25
bennie
Geplaatst op:
15-08-2020 12:25
Het kan ook zijn dat de terugslagklep niet goed is, of dat het slangentje van de pressostaat(drukmeter) verstopt zit.
Mag ik het pncnummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik het pncnummer van het typeplaatje op de deurrand?
Geplaatst door:
annette
Geplaatst op:
19-08-2020 12:58
annette
Geplaatst op:
19-08-2020 12:58
onze vaatwasser is 3 mnd oud en geeft ook storing i20.
Beetje vervelend dat de monteur pas op 2 sept. langs kan komen. zitten we zonder vaatwasser die net nieuw is.
Beetje vervelend dat de monteur pas op 2 sept. langs kan komen. zitten we zonder vaatwasser die net nieuw is.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
22-08-2020 11:29
bennie
Geplaatst op:
22-08-2020 11:29
i20 betekend dat hij niet of slecht afpompt.
Dit kan komen door rommel in de afvoerpomp of een verstopping in de afvoerslang.
Of een kapotte pomp uiteraard.
Dit kan komen door rommel in de afvoerpomp of een verstopping in de afvoerslang.
Of een kapotte pomp uiteraard.
Geplaatst door:
Nathanael
Geplaatst op:
26-04-2021 18:24
Gewijzigd op:
26-04-2021 18:27
Nathanael
Geplaatst op:
26-04-2021 18:24
Gewijzigd op:
26-04-2021 18:27
Ik heb ook een aeg vaatwasser en hier bij ons in de buurt zijn er werken geweest... drukverlies in de leidingen.. Nu werkt mijn vaatwas niet meer...
Eerst kwam de fout i20...
Nu is het i10..
Iemand een idée wat ik kan doen...
Et komt wel water in de vaatwasser en dit wordt weg gepompt maar de sproeiers doen het niet...
Eerst kwam de fout i20...
Nu is het i10..
Iemand een idée wat ik kan doen...
Et komt wel water in de vaatwasser en dit wordt weg gepompt maar de sproeiers doen het niet...
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-05-2021 06:25
bennie
Geplaatst op:
05-05-2021 06:25
i10 betekend inderdaad te weinig water toevoer.
Maar de meting kan ook vals zijn
Geef hem maar eens een schoonmaakbeurt en controleer het zeefje bij het waterslot.
Maar de meting kan ook vals zijn
Geef hem maar eens een schoonmaakbeurt en controleer het zeefje bij het waterslot.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)