Gaggenau vaatwasser neemt geen water aan |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
J.Schimmer
Geplaatst op:
23-01-2011 15:35
J.Schimmer
Geplaatst op:
23-01-2011 15:35
Goede middag ,wie kan mij helpen
ik heb een probleem met een van de volgende modelen vaatwasser van Gaggenau
Het is van deze 4
GI 204.214.246.256-160
Ik kan nergens het FD nummer en het juiste type nummer vinden.Volgens de gebruiksaanwijzing zou het type plaatje op de deur moeten zitten , maar het is een inbouw apoperaat
Het probleem is dat hij geen water meer aanneemt.Ik heb al het zeefje bij de kraan schoongemaakt ,maar zonder succes
Wie helpt ??
ik heb een probleem met een van de volgende modelen vaatwasser van Gaggenau
Het is van deze 4
GI 204.214.246.256-160
Ik kan nergens het FD nummer en het juiste type nummer vinden.Volgens de gebruiksaanwijzing zou het type plaatje op de deur moeten zitten , maar het is een inbouw apoperaat
Het probleem is dat hij geen water meer aanneemt.Ik heb al het zeefje bij de kraan schoongemaakt ,maar zonder succes
Wie helpt ??
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Geplaatst op:
23-01-2011 19:04
Geplaatst op:
23-01-2011 19:04
Het E-nr zit in de bovenkant v/d deur gedrukt.
Je kijkt er zo bovenop als de deur iets open staat.
Je kijkt er zo bovenop als de deur iets open staat.
Geplaatst door:
J.Schimmer
Geplaatst op:
23-01-2011 21:26
J.Schimmer
Geplaatst op:
23-01-2011 21:26
Hallo bedankt voor uw reactie
ik heb het gevonden
E nr-GI246160/27
FD 8406
ik heb het gevonden
E nr-GI246160/27
FD 8406
Geplaatst door:
Geplaatst op:
24-01-2011 18:01
Geplaatst op:
24-01-2011 18:01
Waarschijnlijk is de niveaukamer in de linker zijwand dicht geschimmeld. Vervangen is dan de beste optie.
Ik ga er tenminste van uit dat de kraan wel genoeg water door laat.
Ik ga er tenminste van uit dat de kraan wel genoeg water door laat.
Geplaatst door:
J.Schimmer
Geplaatst op:
24-01-2011 21:40
J.Schimmer
Geplaatst op:
24-01-2011 21:40
Hallo Ernst
Ik ga er naar kijken , maar ik denk gezien de hardheid van het water hier in spanje de doorlaat ventiel van de slang onder de kraan vol zit met kalk.Hij is tenslotte al ca 5 jaar oud en veel kook apparaten zoals elec boilers hebben last van het dicht slibben van leidingen
met kalk Of denk je dat dit geen optie is ??
Ik ga er naar kijken , maar ik denk gezien de hardheid van het water hier in spanje de doorlaat ventiel van de slang onder de kraan vol zit met kalk.Hij is tenslotte al ca 5 jaar oud en veel kook apparaten zoals elec boilers hebben last van het dicht slibben van leidingen
met kalk Of denk je dat dit geen optie is ??
Geplaatst door:
Geplaatst op:
24-01-2011 22:39
Geplaatst op:
24-01-2011 22:39
Tja, dat is natuurlijk een optie. Maar ik zou mijn optie zeker niet links laten liggen.
1 voordeel. Je hebt volgens mij beter weer als wij hier.
Daarvoor wil ik graag een keer met de hand afwassen.
1 voordeel. Je hebt volgens mij beter weer als wij hier.
Daarvoor wil ik graag een keer met de hand afwassen.
Geplaatst door:
J.Schimmer
Geplaatst op:
25-01-2011 20:48
J.Schimmer
Geplaatst op:
25-01-2011 20:48
Hallo Ernst
Ik ga het alle bij proberen ,ik moet hem toch uit de ombouw halen, ik weet enkel niet of ik zo zij kamer kan krijgen hier ,aangezien Gaggenau vrij onbekend in spanje is,of is het een onderdeel wat in elke vaatwasser past,of kan ik het schoonmaken ??
Apart voor het met de hand afwassen dat is een probleem voor mijn vrouw,swinters gaat het nog wel, maar zomers wegens de warmte wordt het een beetje moeilijk
Ik ga het alle bij proberen ,ik moet hem toch uit de ombouw halen, ik weet enkel niet of ik zo zij kamer kan krijgen hier ,aangezien Gaggenau vrij onbekend in spanje is,of is het een onderdeel wat in elke vaatwasser past,of kan ik het schoonmaken ??
Apart voor het met de hand afwassen dat is een probleem voor mijn vrouw,swinters gaat het nog wel, maar zomers wegens de warmte wordt het een beetje moeilijk
Geplaatst door:
Geplaatst op:
25-01-2011 22:47
Geplaatst op:
25-01-2011 22:47
Het merk Gaggenau komt bij Bosch weg. Als ze dat in Spanje kennen, kunnen ze je wel helpen.
Schoonmaken wil wel, maar vind ikzelf niet raadzaam. Vaak krijg je daarna meer problemen. Zoek eerst uit waar het probleem zit. Dan kan ik je de artikelnr's geven die ze daar waarschijnlijk ook kennen.
Schoonmaken wil wel, maar vind ikzelf niet raadzaam. Vaak krijg je daarna meer problemen. Zoek eerst uit waar het probleem zit. Dan kan ik je de artikelnr's geven die ze daar waarschijnlijk ook kennen.
Geplaatst door:
J.Schimmer
Geplaatst op:
25-01-2011 22:49
J.Schimmer
Geplaatst op:
25-01-2011 22:49
Hi Ernst bedankt
je hoort nog van mij
jacques
je hoort nog van mij
jacques