Bosch doorloopt programma niet |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
W
Geplaatst op:
31-07-2020 11:52
W
Geplaatst op:
31-07-2020 11:52
Ik heb een Bosch vaatwasser SGV43E03EU, die aan gaat, pomp werkt en het programma lijkt te doorlopen (je hoort namelijk een zoemtoon en af en toe geklik van de programma knop oid denk ik).
Het echte wassen doet hij echter niet. Dat geluid dat je hoort als de propellors draaien etc hoor je niet.
Ook piept hij na 2-3 uur niet dat hij klaar is.
Pomp werkt wel, het water dat in de machine ligt, kan ik namelijk wel laten afvoeren door de folter op te tillen.
Reset gedaan (1e en 3e knop een paar sec indrukken) machine uit en weer aan, maar ik zie daar dan niet direct een bevestiging van.
Op een of andere manier lijkt ook de reset het niet goed te doen. Hoe doe ik dat precies en zou daarmee dit probleem opgelost kunnen zijn?
Wat zou er kunnen zijn, dank vast voor jullie hulp!!
Het echte wassen doet hij echter niet. Dat geluid dat je hoort als de propellors draaien etc hoor je niet.
Ook piept hij na 2-3 uur niet dat hij klaar is.
Pomp werkt wel, het water dat in de machine ligt, kan ik namelijk wel laten afvoeren door de folter op te tillen.
Reset gedaan (1e en 3e knop een paar sec indrukken) machine uit en weer aan, maar ik zie daar dan niet direct een bevestiging van.
Op een of andere manier lijkt ook de reset het niet goed te doen. Hoe doe ik dat precies en zou daarmee dit probleem opgelost kunnen zijn?
Wat zou er kunnen zijn, dank vast voor jullie hulp!!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
hndrk
Geplaatst op:
31-07-2020 20:52
hndrk
Geplaatst op:
31-07-2020 20:52
Hallo W,
Ik heb net een reactie geplaatst op
https://www.vaatwasser.nl/forum/2350-bosch-balance-sgs4722eu25-stopt-met-was/last/
Misschien heb je er wat aan!
Ik heb net een reactie geplaatst op
https://www.vaatwasser.nl/forum/2350-bosch-balance-sgs4722eu25-stopt-met-was/last/
Misschien heb je er wat aan!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
31-07-2020 21:28
bennie
Geplaatst op:
31-07-2020 21:28
@W
Achter EU/ staan nog 2 cijfers, mag ik die ook?
Hoor je die zoem tijdens het hele programma?
Zoemt het alsof een motor fijn draait of bromt hij alsof een motor geblokkeerd is?
Achter EU/ staan nog 2 cijfers, mag ik die ook?
Hoor je die zoem tijdens het hele programma?
Zoemt het alsof een motor fijn draait of bromt hij alsof een motor geblokkeerd is?
Geplaatst door:
W
Geplaatst op:
03-08-2020 13:01
W
Geplaatst op:
03-08-2020 13:01
Dank allebei.
Er leek kennelijk iets vast te zitten bij de vlotter (klopt dat?). Dat is er na enkele poging vanzelf uit gegaan en nu werkt hij weer naar behoren!
Er leek kennelijk iets vast te zitten bij de vlotter (klopt dat?). Dat is er na enkele poging vanzelf uit gegaan en nu werkt hij weer naar behoren!
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
03-08-2020 21:31
bennie
Geplaatst op:
03-08-2020 21:31
Ik denk eerder dat de circulatiepomp geblokkeerd was en dat het nu is losgeschoten.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)