IKEA Electrolux lagan storing |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Maarten
Geplaatst op:
28-07-2020 14:47
Maarten
Geplaatst op:
28-07-2020 14:47
Goede dag
Ik heb een lagan vaatwasser van de IKEA. Volgens mij geproduceerd door Electrolux. Zodra hij start gaat hij afpompen terwijl er geen water in de vaatwasser zit. Dit doet hij ca 4 keer en dan geeft hij herhaaldelijk een enkele piep als melding.ik heb de sensor (was vorige keer het probleem) en de filter al goed gereinigd. Het "labyrint" voor de aanvoer en het zout reservoir met hars pot ook gecontroleerd en gereinigd waar mogelijk. Ook de afvoer Pomp is gecontroleerd en zat niks in. De vaatwasser meerdere keren gereset. Ben beetje door de ideeën heen wat het kan zijn. als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.[img][/img]
Ik heb een lagan vaatwasser van de IKEA. Volgens mij geproduceerd door Electrolux. Zodra hij start gaat hij afpompen terwijl er geen water in de vaatwasser zit. Dit doet hij ca 4 keer en dan geeft hij herhaaldelijk een enkele piep als melding.ik heb de sensor (was vorige keer het probleem) en de filter al goed gereinigd. Het "labyrint" voor de aanvoer en het zout reservoir met hars pot ook gecontroleerd en gereinigd waar mogelijk. Ook de afvoer Pomp is gecontroleerd en zat niks in. De vaatwasser meerdere keren gereset. Ben beetje door de ideeën heen wat het kan zijn. als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.[img][/img]
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
28-07-2020 16:53
bennie
Geplaatst op:
28-07-2020 16:53
Ligt er geen water in de bak onder de vaatwasser.
Mag ik het pnc nummer van het type plaatje op de deurrand?
Mag ik het pnc nummer van het type plaatje op de deurrand?
Geplaatst door:
Maarten
Geplaatst op:
28-07-2020 18:41
Maarten
Geplaatst op:
28-07-2020 18:41
Bak is droog. Vlotter heb ik gecontroleerd en functioneert prima. Bij water in bak geeft hij overigens 3 piepjes. Er komt overigens ook geen water in het systeem. Dus misschien de waterstop?
Prod nr. 91153917801
Typ. GHE623DA2
Ser. N. 72422705
Prod nr. 91153917801
Typ. GHE623DA2
Ser. N. 72422705
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
31-07-2020 20:49
bennie
Geplaatst op:
31-07-2020 20:49
Trilt/bromt de waterstop ook?
als die niets doet schakelt hij niet in
Of hij krijgt geen spanning of hij is kapot.
als die niets doet schakelt hij niet in
Of hij krijgt geen spanning of hij is kapot.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)