Siemens S9J1S pompt niet meer af |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Rick
Geplaatst op:
16-05-2020 11:17
Gewijzigd op:
16-05-2020 11:23
Rick
Geplaatst op:
16-05-2020 11:17
Gewijzigd op:
16-05-2020 11:23
Mijn Siemens vaatwasser (SE63M330EU/73) pompt het laagje water op de bodem van de machine niet meer op. Op de display brandt geen enkel lampje meer.
De aan- en uitknop reageert wel nog. Resetten werkt niet. De machine probeert wel water af te pompen. Ik heb het schoepenrad gecontroleerd deze is schoon en draait rond. Ook een kop soda met warm water geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Daarna heb ik de afvoerslang losgekoppeld en in een emmer geplaatst. Als ik de machine dan aanzet pakt ie steeds nieuw water uit de buitenleiding en pompt dit weg via de afvoerslang. Het water in de machine (op de bodem) blijft echter gewoon staan.
Ik ben zelf niet mega-technisch. Heeft het zin om de machine verder op te maken?
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
De aan- en uitknop reageert wel nog. Resetten werkt niet. De machine probeert wel water af te pompen. Ik heb het schoepenrad gecontroleerd deze is schoon en draait rond. Ook een kop soda met warm water geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Daarna heb ik de afvoerslang losgekoppeld en in een emmer geplaatst. Als ik de machine dan aanzet pakt ie steeds nieuw water uit de buitenleiding en pompt dit weg via de afvoerslang. Het water in de machine (op de bodem) blijft echter gewoon staan.
Ik ben zelf niet mega-technisch. Heeft het zin om de machine verder op te maken?
Iemand een tip?
Alvast bedankt!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
17-05-2020 13:41
bennie
Geplaatst op:
17-05-2020 13:41
Dag Rick, hier heb je alvast de tekeningen van je vaatwasser.
Haal eerst de linkerkant maar eens van de vaatwasser.
Ik denk dat de vlotters aan de linkerkant niet zo fijn meer kunnen bewegen.
Brand er ook niets op het display als de deur open is?
Haal eerst de linkerkant maar eens van de vaatwasser.
Ik denk dat de vlotters aan de linkerkant niet zo fijn meer kunnen bewegen.
Brand er ook niets op het display als de deur open is?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)