Geen geluid en ledjes Ignis ADL560 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Lampje
Geplaatst op:
02-05-2020 10:37
Gewijzigd op:
02-05-2020 10:40
Lampje
Geplaatst op:
02-05-2020 10:37
Gewijzigd op:
02-05-2020 10:40
Je ziet zelfs brandvlekken op de elco met het opgeblazen dakje, dus ik ga met Bennie mee. Je zult het een en ander moeten vervangen. Ben je niet vertrouwd met dit fijne soldeerwerk, begin er dan niet aan en zoek een van de kleine reparatiebedrijfjes die dit voor rond de 60 euro voor je doen kunnen.
Dus weerstand, LNK en elco zijn zeker stuk de rest is nog na te meten.
zoek via google maar op printreparatie witgoed
Dus weerstand, LNK en elco zijn zeker stuk de rest is nog na te meten.
zoek via google maar op printreparatie witgoed
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Erwin
Geplaatst op:
02-05-2020 12:14
Erwin
Geplaatst op:
02-05-2020 12:14
Benny en Lampje bedankt.
Van Benny heb ik al wat adresjes ontvangen en aangezien ik zelf niet kan solderen ga ik dat uit handen geven.
Vooral Benny dank voor de snelle reacties en het aanbieden van de oplossing. Zeer tevreden over dit forum en de leden
Ik zal nog laten weten als de vaatwasser weer werkt.
Van Benny heb ik al wat adresjes ontvangen en aangezien ik zelf niet kan solderen ga ik dat uit handen geven.
Vooral Benny dank voor de snelle reacties en het aanbieden van de oplossing. Zeer tevreden over dit forum en de leden
Ik zal nog laten weten als de vaatwasser weer werkt.
Geplaatst door:
Erwin
Geplaatst op:
11-05-2020 19:24
Erwin
Geplaatst op:
11-05-2020 19:24
Hierbij nog een update van mijn kant. Heb ik Groningen en omstreken wat bedrijfjes gebeld. Allen hebben we afgeraden om het te laten repareren. Ze wilden het best doen, maar geen garantie dat het werkt. Daarnaast gaven ze aan dat er ook een reden moet zijn dat het kapot is gegaan en dat dit dus ook nog een keer zou kunnen gebeuren. Verder geen verkooppraatje om iets bij hun te kopen ofzo.
Ik heb daarom de keus gemaakt om nieuwe te kopen omdat ik niet het risico wilde lopen om kosten te maken en het uiteindelijk niet de oplossing is en daardoor weer een langere tijd te moet te wachten.
Allen bedankt voor de info. Als ik zelf kon solderen had ik zeker jullie adviezen geprobeerd.
MVG,
Erwin
Ik heb daarom de keus gemaakt om nieuwe te kopen omdat ik niet het risico wilde lopen om kosten te maken en het uiteindelijk niet de oplossing is en daardoor weer een langere tijd te moet te wachten.
Allen bedankt voor de info. Als ik zelf kon solderen had ik zeker jullie adviezen geprobeerd.
MVG,
Erwin
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-05-2020 23:31
bennie
Geplaatst op:
11-05-2020 23:31
Dag Erwin.
Het blijft je eigen beslissing.
Maar ik had wel goede hoop.
Die bolle condensator zit in het circuit van de voeding van het besturingssysteem.
Doordat de condensator kapot is gegaan heeft er een te hoge stroom over die chip gelopen en is hij kapot gegaan.
Dit komt wel vaker voor, vooral bij drogers, maar dan zonder bolle condensator.
Maar nogmaals, je moet je er zelf goed bij voelen.
Het blijft je eigen beslissing.
Maar ik had wel goede hoop.
Die bolle condensator zit in het circuit van de voeding van het besturingssysteem.
Doordat de condensator kapot is gegaan heeft er een te hoge stroom over die chip gelopen en is hij kapot gegaan.
Dit komt wel vaker voor, vooral bij drogers, maar dan zonder bolle condensator.
Maar nogmaals, je moet je er zelf goed bij voelen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)