Miele vaatwasser F12 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Maikel
Geplaatst op:
02-05-2020 12:51
Maikel
Geplaatst op:
02-05-2020 12:51
Druk pomp er af gehad maar kon er niet veel mee, zaten 2 schroefjes in met veertjes maar verder niet. Geen slangentjes of dergelijke.
Zou het ook een relais kunnen zijn of een zekering kunnen zijn, dat ik een te groot gat in het waterslot heb geboord en daardoor dacht dat er een lekkage in de slang zat. Het programma heeft toen wel een keer gedraaid namelijk.
Zou het ook een relais kunnen zijn of een zekering kunnen zijn, dat ik een te groot gat in het waterslot heb geboord en daardoor dacht dat er een lekkage in de slang zat. Het programma heeft toen wel een keer gedraaid namelijk.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
04-05-2020 19:34
bennie
Geplaatst op:
04-05-2020 19:34
Miele geeft meerdere oorzaken bij F12 en F13.
Het kan ook de flowmeter zijn of het inlaatventiel.
F12 houd in dat het aan het begin van het programma is en F13 houd in dat het aan het einde van het programma is.
Dus waar moet je het dan in zoeken.
Het zou dus ook nog een slecht contact of een draadbreuk kunnen zijn.
Heb je al geprobeert om alle stekkers van de print er af te halen en er weer op te drukken?
Je zou de bedrading in het scharnierende gedeelte van de deur dan ook eens kunnen controleren, daar doen zich meestal de draadbreuken voor.
Het kan ook de flowmeter zijn of het inlaatventiel.
F12 houd in dat het aan het begin van het programma is en F13 houd in dat het aan het einde van het programma is.
Dus waar moet je het dan in zoeken.
Het zou dus ook nog een slecht contact of een draadbreuk kunnen zijn.
Heb je al geprobeert om alle stekkers van de print er af te halen en er weer op te drukken?
Je zou de bedrading in het scharnierende gedeelte van de deur dan ook eens kunnen controleren, daar doen zich meestal de draadbreuken voor.
Geplaatst door:
Maikel
Geplaatst op:
04-05-2020 22:14
Maikel
Geplaatst op:
04-05-2020 22:14
Heb de slang inmiddels teruggestuurd, denk dat er iets meer kapot is dan ik dacht. Had er even een tuinslang op gedaan maar het water stroomde vrij naar binnen vandaar die f70 melding waarschijnlijk.
Hoe dat komt geen idee, heb al op marktplaats rondgekeken maar daar zie ik een aantal 2de handse vaatwassers die tussen de 50 en 90 zijn. Koop dan liever een 2de handse dan van alles te vernieuwen en dadelijk honderden euro's kwijt te zijn,
Hoe dat komt geen idee, heb al op marktplaats rondgekeken maar daar zie ik een aantal 2de handse vaatwassers die tussen de 50 en 90 zijn. Koop dan liever een 2de handse dan van alles te vernieuwen en dadelijk honderden euro's kwijt te zijn,
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-05-2020 08:34
bennie
Geplaatst op:
05-05-2020 08:34
Houd dan de weggeefhoeken en kringloopwinkels (als ze open zijn) in de gaten.
Hier in het oosten zie ik er wel af en toe 1 voorbijkomen.
Hier in het oosten zie ik er wel af en toe 1 voorbijkomen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)