Onderdeel niet bekend |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mira
Geplaatst op:
19-04-2020 19:52
Mira
Geplaatst op:
19-04-2020 19:52
Beste mensen,
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb een BOSCH inbouwvaatwasmachine SMV69M50EU. Ik heb onlangs een onderdeel op de bodem van de vaatwasmachine gevonden. ( zie foto). Ik weet waar het hoort te zitten maar krijg het niet teruggeplaatst. Ik weet ook niet wat de functie is van het onderdeel en of het belangrijk is, Kan het kwaad dat ik de vaatwasser gebruik zonder dit onderdee? Ik ben een vrouw :-) en helaas niet technisch onderlegt :-(. Is er iemand die mij meer duidelijkheid kan geven. Wil nu met COVID-19 liever geen monteur over de vloer. Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt
Groetjes Mira
Ik ben hier voor het eerst. Ik heb een BOSCH inbouwvaatwasmachine SMV69M50EU. Ik heb onlangs een onderdeel op de bodem van de vaatwasmachine gevonden. ( zie foto). Ik weet waar het hoort te zitten maar krijg het niet teruggeplaatst. Ik weet ook niet wat de functie is van het onderdeel en of het belangrijk is, Kan het kwaad dat ik de vaatwasser gebruik zonder dit onderdee? Ik ben een vrouw :-) en helaas niet technisch onderlegt :-(. Is er iemand die mij meer duidelijkheid kan geven. Wil nu met COVID-19 liever geen monteur over de vloer. Hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt
Groetjes Mira
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-04-2020 20:42
bennie
Geplaatst op:
19-04-2020 20:42
Dag Mira.
Dit komt uit de achterkant van de sproeiarm van de bovenste korf.
Met een beetje geluk kan je hem terugklikken als je de bovenste korf er uit haalt.
Als je een nieuwe moet hebben dan ben je deze sproeiarm nodig.
Dit komt uit de achterkant van de sproeiarm van de bovenste korf.
Met een beetje geluk kan je hem terugklikken als je de bovenste korf er uit haalt.
Als je een nieuwe moet hebben dan ben je deze sproeiarm nodig.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-04-2020 20:46
bennie
Geplaatst op:
19-04-2020 20:46
Sorry, ik had er overheen gelezen dat je de plek al wist.
Als dit ding er niet in zit stroomt er ook water achter in de vaatwasser weg waardoor de druk in de sproeiarm minder is en dus minder goed afwast.
Misschien kan je hem vast (laten) kitten
Als dit ding er niet in zit stroomt er ook water achter in de vaatwasser weg waardoor de druk in de sproeiarm minder is en dus minder goed afwast.
Misschien kan je hem vast (laten) kitten
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)