Miele G 1171 SCVI blijft pompen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Sip
Geplaatst op:
11-04-2020 12:53
Sip
Geplaatst op:
11-04-2020 12:53
Beste allen,
Ik heb een Miele G 1171 SCVI type HG 03 vaatwasser.
Enkele dagen terug ging hij tijdens het afpompen ineens piepen, waarbij alle lampjes knipperden en bleef hij pompen, ook wanneer de deur open was. Het merendeel van het water was reeds weggepompt.
Het resterende water spoot continue uit het tussenstuk van ik vermoed de afvoer: zie deze video: https://youtu.be/ko8mGimdxHU
Stroom en water eraf gehaald en een dag later weer aangezet en een standaard programma gedraaid. Zelfde verhaal: het gaat fout tijdens het afpompen.
Graag jullie advies. Bij voorbaat dank!
Groeten,
Sip
Ik heb een Miele G 1171 SCVI type HG 03 vaatwasser.
Enkele dagen terug ging hij tijdens het afpompen ineens piepen, waarbij alle lampjes knipperden en bleef hij pompen, ook wanneer de deur open was. Het merendeel van het water was reeds weggepompt.
Het resterende water spoot continue uit het tussenstuk van ik vermoed de afvoer: zie deze video: https://youtu.be/ko8mGimdxHU
Stroom en water eraf gehaald en een dag later weer aangezet en een standaard programma gedraaid. Zelfde verhaal: het gaat fout tijdens het afpompen.
Graag jullie advies. Bij voorbaat dank!
Groeten,
Sip
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Sip
Geplaatst op:
11-04-2020 17:53
Sip
Geplaatst op:
11-04-2020 17:53
Update: Ik vermoed een versleten rubberen ring in de terugslagklep. Heb er een besteld.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-04-2020 18:38
bennie
Geplaatst op:
11-04-2020 18:38
Dan wachten we even af.
Geplaatst door:
Stephan
Geplaatst op:
20-12-2020 08:46
Stephan
Geplaatst op:
20-12-2020 08:46
Beste Sip,
Helaas heb ik geen advies, wel dezelfde vraag als jij hebt. Was een nieuwe rubberen ring voor de terugslapklep het euvel? Hoor graag, bedankt.
Stephan
Helaas heb ik geen advies, wel dezelfde vraag als jij hebt. Was een nieuwe rubberen ring voor de terugslapklep het euvel? Hoor graag, bedankt.
Stephan
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)