Atag rubber lekt (VA6011LTUU/A04) |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Daniel
Geplaatst op:
04-04-2020 10:13
Daniel
Geplaatst op:
04-04-2020 10:13
Beste iedereen,
In Corona tijd besloot onze vaatwasser de geest te geven. Mijn vrouw behoort tot een risicogroep (zwanger, zwangerschapsdiabetes en longproblemen), en we zitten dus nu al een paar weken echt binnen. Vandaar kan ik helaas geen monteur inschakelen.
Ik heb de machine uitgebouwd; het is een Atag VA6011LTUU/A04. S-No 61824448, PNC 911 372 15700.
Het volgende probleem, hij lekt water naar de onderkant, wat de watersensor triggert en dan stopt hij. Het water lijkt van rechts achter de machine te komen. Zojuist laten lopen terwijl hij uitgebouwd is, en ik zie een duideljik lek, het water spuit eruit.
Wat zouden jullie adviseren om dit lek te reparen? Ik neem aan het rubber vervangen. Hoe kan ik achter het onderdeel nummer komen?
Bij voorbaat dank,
Fijn weekend,
Met vriendelijke groet,
Daniel
In Corona tijd besloot onze vaatwasser de geest te geven. Mijn vrouw behoort tot een risicogroep (zwanger, zwangerschapsdiabetes en longproblemen), en we zitten dus nu al een paar weken echt binnen. Vandaar kan ik helaas geen monteur inschakelen.
Ik heb de machine uitgebouwd; het is een Atag VA6011LTUU/A04. S-No 61824448, PNC 911 372 15700.
Het volgende probleem, hij lekt water naar de onderkant, wat de watersensor triggert en dan stopt hij. Het water lijkt van rechts achter de machine te komen. Zojuist laten lopen terwijl hij uitgebouwd is, en ik zie een duideljik lek, het water spuit eruit.
Wat zouden jullie adviseren om dit lek te reparen? Ik neem aan het rubber vervangen. Hoe kan ik achter het onderdeel nummer komen?
Bij voorbaat dank,
Fijn weekend,
Met vriendelijke groet,
Daniel
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
05-04-2020 10:11
bennie
Geplaatst op:
05-04-2020 10:11
Dag daniel, hier kan je de tekeningen van je vaatwasser vinden.
Gaat die kant van het verwarming naar de standpijp of naar de circulatiepomp?
Gaat die kant van het verwarming naar de standpijp of naar de circulatiepomp?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)