RENLIG DW60 / aardlek |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
robert
Geplaatst op:
30-03-2020 11:42
robert
Geplaatst op:
30-03-2020 11:42
Goedendag, wel al wat topics gelezen en ook mijn probleem wel tegen gekomen , excuses als lk in een ander topic had moeten doorgaan.
Aardlek knalt eruit na een klein uur wasssen. blijft nog een laag water staan en is nog warm.
Ben nu bezig om de vaatwasser uit de inbouw te krijgen, heb wel kunnen spoelen en pompen dus er zit nu geen water meer in.
bij ikea gekocht in 2011 ( code 801.525.13)
ik ga zo proberen panelen te verwijderen. er heeft een beetje water gelekt aan de onderkant , gelukkig niet veel
ik ben niet echthandig , maar ik denk dat het geen nut heeft om een monteur te laten komen voor dit apparaat omdat ie at bijna 9 jaar oud is en een monteur ook niet voor niks (geld) langs komt....
wat is je (jullie) advies in deze ?
met vriendelijke groeten
Robert van Beek
Aardlek knalt eruit na een klein uur wasssen. blijft nog een laag water staan en is nog warm.
Ben nu bezig om de vaatwasser uit de inbouw te krijgen, heb wel kunnen spoelen en pompen dus er zit nu geen water meer in.
bij ikea gekocht in 2011 ( code 801.525.13)
ik ga zo proberen panelen te verwijderen. er heeft een beetje water gelekt aan de onderkant , gelukkig niet veel
ik ben niet echthandig , maar ik denk dat het geen nut heeft om een monteur te laten komen voor dit apparaat omdat ie at bijna 9 jaar oud is en een monteur ook niet voor niks (geld) langs komt....
wat is je (jullie) advies in deze ?
met vriendelijke groeten
Robert van Beek
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
robert
Geplaatst op:
30-03-2020 16:36
robert
Geplaatst op:
30-03-2020 16:36
in dehoop reactie tre krijgen hierbij een paar foto's ,
ik heb het kreng eruit weten te krijgen , 9 jaar gelden hebben de verbouwers in mijn huis deze vaatwasser vast gezet , van onderren en van de zijkant, je wilt echt niet weten hoe, maar goed ok.
ding is er uit, bovenkant zeiknat , msatje eraf gehaal en buiten ten droge gelegd. alles lossgeschgroefd en tot de conclusie gekomen dat witte kapje bovenop loszat en het pijpje wat daart aan vast zit en naar beneden gaat uitkomt in een trechtertje, maaaarrr er naast zat, dus alles loopt onder, NU komt het ......... alles weer aangesloten vastgeschroefd, kraan weer open , maar nu geeft wasmaschine geen water meer hahaha ..... begon het net teuk te vonden met deze zelfreparatie... denk echt dat er een nieuwe moet komen ......
u zei gegroet
reacties blijven welkom uiteraard fot'o's nu erbij
ik heb het kreng eruit weten te krijgen , 9 jaar gelden hebben de verbouwers in mijn huis deze vaatwasser vast gezet , van onderren en van de zijkant, je wilt echt niet weten hoe, maar goed ok.
ding is er uit, bovenkant zeiknat , msatje eraf gehaal en buiten ten droge gelegd. alles lossgeschgroefd en tot de conclusie gekomen dat witte kapje bovenop loszat en het pijpje wat daart aan vast zit en naar beneden gaat uitkomt in een trechtertje, maaaarrr er naast zat, dus alles loopt onder, NU komt het ......... alles weer aangesloten vastgeschroefd, kraan weer open , maar nu geeft wasmaschine geen water meer hahaha ..... begon het net teuk te vonden met deze zelfreparatie... denk echt dat er een nieuwe moet komen ......
u zei gegroet
reacties blijven welkom uiteraard fot'o's nu erbij
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
31-03-2020 19:42
bennie
Geplaatst op:
31-03-2020 19:42
Ligt er geen water in de bak onder de vaatwasser nu?
Als de overstromingsbeveiliging is geactiveerd geeft hij ook geen water.
Als de overstromingsbeveiliging is geactiveerd geeft hij ook geen water.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)