vaatwasser herstart midden in programma |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
W de Jager
Geplaatst op:
04-01-2011 14:23
W de Jager
Geplaatst op:
04-01-2011 14:23
Beste lezers,
ik heb sinds een paar weken problemen met mijn vaatwasser van gorenje (Kgv 640 type: 12043).
Hij herstart het programma terwijl het programma nog niet is afgerond. Verder doet hij het nog wel. De pomp werkt, het water wordt warm, alleen blijft hij oneindig lang in het cirkeltje van starten dan 5 minuten draaien en dan weer het programma opnieuw starten.
Ik hoop dat iemand weet wat er met de machine aan de hand is zodat ik kan beslissen of ik hem moet laten repareren of niet.
ik heb sinds een paar weken problemen met mijn vaatwasser van gorenje (Kgv 640 type: 12043).
Hij herstart het programma terwijl het programma nog niet is afgerond. Verder doet hij het nog wel. De pomp werkt, het water wordt warm, alleen blijft hij oneindig lang in het cirkeltje van starten dan 5 minuten draaien en dan weer het programma opnieuw starten.
Ik hoop dat iemand weet wat er met de machine aan de hand is zodat ik kan beslissen of ik hem moet laten repareren of niet.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
05-01-2011 01:28
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
05-01-2011 01:28
Lijkt me een storing in de module, op afstand is dat niet exact vast te stellen.
Raadpleeg een plaatselijke monteur, die zijn over het algemeen heel wat goedkoper dan een fabrieksmonteur.
Raadpleeg een plaatselijke monteur, die zijn over het algemeen heel wat goedkoper dan een fabrieksmonteur.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)