Vaatwasser krijgt geen water |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Michel
Geplaatst op:
17-02-2020 21:32
Michel
Geplaatst op:
17-02-2020 21:32
Beste.. mijn vaatwasser type STA6439L2 SMEG krijgt geen water bij het aanzetten en maakt een kloppend geluid.er gebeurt verder niks en krijg de foutcode E5...wat betekent.. afwijking tijdens het vullen met water. Ik heb de standaard dingen al gecontroleerd. De kraan.. die doet het... Het filter in de waterstop.. die is schoon. Ook de waterleiding naar de vaatwasser.. geen knik.. van binnenuit alle filters gecontroleerd. Niks is vies. Ook de filter losgemaakt en erin echt gekeken... geen vuiligheid. Niks helpt. Als ik er vervolgens warm water met soda ingooi om te weken en het gaatje in het filter met een draad nog voor zichtig in por. Dat werkt ook niet.
Als ik de machine dan aanzet dan wordt het water weggepompt en de vaatwasser draait dan hooguit 15 min. Je hoort dan wel dat er water inzit. Vervolengs hoor je het water afgevoerd worden. Daarna weer de piep dat de machine uitslaat met zelfde foutmelding. Wat te doen ?
Als ik de machine dan aanzet dan wordt het water weggepompt en de vaatwasser draait dan hooguit 15 min. Je hoort dan wel dat er water inzit. Vervolengs hoor je het water afgevoerd worden. Daarna weer de piep dat de machine uitslaat met zelfde foutmelding. Wat te doen ?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-02-2020 20:53
bennie
Geplaatst op:
19-02-2020 20:53
Heb je onderin de put een rond zwart rooster zitten?
Geplaatst door:
Michel
Geplaatst op:
20-02-2020 06:11
Michel
Geplaatst op:
20-02-2020 06:11
Ja.. ook die is helemaal schoon
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
20-02-2020 20:30
bennie
Geplaatst op:
20-02-2020 20:30
Er word dus wel water aangevoert, of is dit water wat niet afgepompt is in het begin?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)