Siemens iq500 opvolgende problemen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:21
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:21
Ok, je moet dus weten dat je die stekkeruntis als een blokje eraf kan krijgen, ah well, hij is er uit, hieronder de fotos
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 21:24
Gewijzigd op:
14-02-2020 21:25
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 21:24
Gewijzigd op:
@Hans mooie fotos. Het is jou dus gelukt!Ik krijg het er nog niet uit. Vermoed door de zeoliet container dat hij er niet meer vanuit de zijkant uit te wrikken is. OP youtube zie ik filmpjes dat je de machine op zijn rug legt, dan de bodem eraf, dan kun je wel bij de printplaat komen. maar dat durf ik zelf nog even niet, gezien mijn probleem vermoedelijk is ontstaan door het liggend vervoeren... ben benieuwd naar de volgende stap
Geplaatst door:
marianne
Geplaatst op:
marianne
Geplaatst op:
@hans, hoe heb je dat gedaan, de stekkerunit eraf?
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:37
Gewijzigd op:
14-02-2020 21:43
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:37
Gewijzigd op:
14-02-2020 21:43
@marianne eerst heb ik al die stekkers losgehaald want kon niet goed zien hoe het los moest
Het bovenste 'laatje' aan de linkerkant met een klein schroevendraaiertje (kijk uit voor wegschieten) beetje open wrikken (kwartslagje draaien) en hup daar ging ie. Zijkant net onder dat uitstulpsel linksboven zelfde verhaal.
Daarna draden netjes opzij houden, beetje scheppen,kantelen en draaien, gaat verbazingwekkend eenvoudig als je weet hoe haha.
Maarr.. Met allemaal losse stekkers heb je wellicht een probleem dus een overzicht foto erbij
Het bovenste 'laatje' aan de linkerkant met een klein schroevendraaiertje (kijk uit voor wegschieten) beetje open wrikken (kwartslagje draaien) en hup daar ging ie. Zijkant net onder dat uitstulpsel linksboven zelfde verhaal.
Daarna draden netjes opzij houden, beetje scheppen,kantelen en draaien, gaat verbazingwekkend eenvoudig als je weet hoe haha.
Maarr.. Met allemaal losse stekkers heb je wellicht een probleem dus een overzicht foto erbij
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:44
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 21:44
Stekkeraansluitingen
Geplaatst door:
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 21:46
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 21:46
@hans heb je wat aan deze foto?
Maar welk laatje bedoel jij?
Maar welk laatje bedoel jij?
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 22:28
Hans
Geplaatst op:
14-02-2020 22:28
Dat witte plastic is een bak om de printplaat heen,
Waar de stekkertjes boven en naast die bak zitten zitten ze in een soort framepje/cassette/doosje/lijstje (kies maar )
Dat ding zit weer op die witte bak gedrukt en dat kan je er in zn geheel uitwippen.
De foto had ik geplaatst voor een ieder die hier tegen aan loopt en het overzicht even kwijt is.
Waar de stekkertjes boven en naast die bak zitten zitten ze in een soort framepje/cassette/doosje/lijstje (kies maar )
Dat ding zit weer op die witte bak gedrukt en dat kan je er in zn geheel uitwippen.
De foto had ik geplaatst voor een ieder die hier tegen aan loopt en het overzicht even kwijt is.
Geplaatst door:
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 22:38
marianne
Geplaatst op:
14-02-2020 22:38
@hans Het is me gelukt. thx!
nu moet mn machine even rusten tot na het weekend.
Ik wil alles wat met het verwarmen te maken heeft doormeten en ik weet nog niet precies hoe dat moet, maar dat komt vast ook wel weer. Leuk project om hem zo uit elkaar te halen. En hopelijk aan het eind wel met resultaat! ;-)
nu moet mn machine even rusten tot na het weekend.
Ik wil alles wat met het verwarmen te maken heeft doormeten en ik weet nog niet precies hoe dat moet, maar dat komt vast ook wel weer. Leuk project om hem zo uit elkaar te halen. En hopelijk aan het eind wel met resultaat! ;-)
Geplaatst door:
Hans
Geplaatst op:
15-02-2020 22:43
Hans
Geplaatst op:
15-02-2020 22:43
@bennie,
Nou alles weer in elkaar, aangezet, programma gekozen.
Hij blijft weer helemaal aan het begin van het programma stil staan, doet alsof ie zou moeten draaien, timer loopt echter niet verder en er gebeurt niets..
Terug bij af dus helaas.
Geen plokjes gehoord ook.
Nog ideeën wat ik zou kunnen proberen?
Ga in ieder geval het labyrint schoonmaken, lang stil staan heeft zo z'n effecten :/
Groet, Hans
Nou alles weer in elkaar, aangezet, programma gekozen.
Hij blijft weer helemaal aan het begin van het programma stil staan, doet alsof ie zou moeten draaien, timer loopt echter niet verder en er gebeurt niets..
Terug bij af dus helaas.
Geen plokjes gehoord ook.
Nog ideeën wat ik zou kunnen proberen?
Ga in ieder geval het labyrint schoonmaken, lang stil staan heeft zo z'n effecten :/
Groet, Hans
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)