Dringen vraag |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Vaatwasser-Linsey
Geplaatst op:
22-01-2020 18:37
Vaatwasser-Linsey
Geplaatst op:
22-01-2020 18:37
Ik heb een Whirlpool AGK 750 ? vaatwasser.
in mijn oude huis nooit problemeb gehad.
Vaatwasser verhuisd en vervolgens. draait hij het programma, mijn vaat wordt schoon. maar op de laatste minuut gaat hij piepen en geeft E1 aan. Als ik de vaatwasser open doe. is mijn vaat schoon, maar staat de vaatwasser onder water, het water is dus niet af gevoerd. als ik vervolgens het water er uit en haalt en het opnieuw probeert hoor je eerst een raar geluid en begin dan weer opnieuw,
Het enige dat we na de verhuizing hebben veranderd is een andere afvoerslag er aan gezet omdat de vaatwasaansluiting verder weg zit van de vaatwasser ten aan zien van mijn ouder huis dus de slang was te kort. ik heb een vaatwasser, vanwege mijn eczeem. ik kan niet met mijn handen in het water.
Filters schoon, geen knik in de afvoerslang en die hangt omhoog.
Hoe kom ik bij mijn afvoerpomp om hem te reinigen ? of ligt het aan de nieuwe afvoerslang ?
in mijn oude huis nooit problemeb gehad.
Vaatwasser verhuisd en vervolgens. draait hij het programma, mijn vaat wordt schoon. maar op de laatste minuut gaat hij piepen en geeft E1 aan. Als ik de vaatwasser open doe. is mijn vaat schoon, maar staat de vaatwasser onder water, het water is dus niet af gevoerd. als ik vervolgens het water er uit en haalt en het opnieuw probeert hoor je eerst een raar geluid en begin dan weer opnieuw,
Het enige dat we na de verhuizing hebben veranderd is een andere afvoerslag er aan gezet omdat de vaatwasaansluiting verder weg zit van de vaatwasser ten aan zien van mijn ouder huis dus de slang was te kort. ik heb een vaatwasser, vanwege mijn eczeem. ik kan niet met mijn handen in het water.
Filters schoon, geen knik in de afvoerslang en die hangt omhoog.
Hoe kom ik bij mijn afvoerpomp om hem te reinigen ? of ligt het aan de nieuwe afvoerslang ?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
23-01-2020 22:06
bennie
Geplaatst op:
23-01-2020 22:06
E1 heeft wel met water afvoeren te maken.
Het kan heel goed dat hij moeite heeft met water afvoeren.
doe de afvoerslang eens naar 60 cm hoogte en daarna de rest naar beneden.
Als hij dan wel goed funtioneert moet je het riool aan laten passen zodat deze dichter bij de vaatwasser zit.
Het kan heel goed dat hij moeite heeft met water afvoeren.
doe de afvoerslang eens naar 60 cm hoogte en daarna de rest naar beneden.
Als hij dan wel goed funtioneert moet je het riool aan laten passen zodat deze dichter bij de vaatwasser zit.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)