Miele G665 SC eco plus |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Kuhn jp
Geplaatst op:
17-01-2020 13:51
Kuhn jp
Geplaatst op:
17-01-2020 13:51
Onze oude Miele stopt niet met opwarmen. Dat ik nu 55 of 65 graden kies hij wordt veel te warm. Ik kom bij wat zoekwerk uit bij een blijven hangend verwarmingsrelais. Tenzij er nog een andere oorzaak zou kunnen zijn natuurlijk. Er is hier een technieker geweest welke de watertoevoertijd van 1 naar 2 minuten heeft gewijzigd omdat volgens hem er te weinig water in de kuip was. Dit was echter geen oplossing. Nu waar zit dat relais ergens zodat ik dit even kan bekijken en testen alvorens nutteloze onkosten te maken.Ben wel handig genoeg om dit uit te voeren. Ik weet dat het een oude machine is maar wast nog perfect af en als ik ze tegen een kleine prijs kan herstellen kan ze misschien nog enkele jaren meegaan.Iemand? Alle tips zijn welkom.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
18-01-2020 20:05
bennie
Geplaatst op:
18-01-2020 20:05
Dat kan heel goed.
Ik kan alleen niet vinden of je een los verwarmingsrelais hebt of dat hij op de printplaat gechakelt word.
Zou je een paar foto's kunnen plaatsen van de vaatwasser met de zijpanelen er af?
Controleer de printplaat ook maar eens of slechte solderingen.
Ik kan alleen niet vinden of je een los verwarmingsrelais hebt of dat hij op de printplaat gechakelt word.
Zou je een paar foto's kunnen plaatsen van de vaatwasser met de zijpanelen er af?
Controleer de printplaat ook maar eens of slechte solderingen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)