Siemens SE64A561/46 blijft pompen |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Tom Ramakers
Geplaatst op:
30-12-2010 17:20
Tom Ramakers
Geplaatst op:
30-12-2010 17:20
Deze week is de afvoer van de gootsteen verstopt geraakt in het sifon, en daardoor kon ook de vaatwasser niet leegpompen. na alles schoongemaakt te hebben, blijft echter de pomp lopen zodra ik hem aanzet.
Als ik er water in gooi (5 liter) en hem aanzet dan pompt hij hem leeg,maar de pomp blijft lopen...
Stekker er al uitgehad, gereset en schoongemaakt..
Aangezien we morgenavond een aantal gasten ter eten hebben... zou mijn vriendin het fijn vinden als de vaatwasser het zou doen...
Enige oplossingen of tips ?
alvast bedankt.
Tom
Als ik er water in gooi (5 liter) en hem aanzet dan pompt hij hem leeg,maar de pomp blijft lopen...
Stekker er al uitgehad, gereset en schoongemaakt..
Aangezien we morgenavond een aantal gasten ter eten hebben... zou mijn vriendin het fijn vinden als de vaatwasser het zou doen...
Enige oplossingen of tips ?
alvast bedankt.
Tom
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
30-12-2010 23:01
Gewijzigd op:
04-01-2011 00:26
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
30-12-2010 23:01
Gewijzigd op:
04-01-2011 00:26
Er ligt water op de bodemplaat, verwijder de plint of een zijpaneel en maak de bodemplaat droog, vooral onder de vlotter, stekker eruit voor aanvang van het dementeren.
Dementeren moet demonteren zijn.
Dementeren moet demonteren zijn.
Geplaatst door:
Tom Ramakers
Geplaatst op:
03-01-2011 07:00
Tom Ramakers
Geplaatst op:
03-01-2011 07:00
Ik heb de vlotterkamer met alle ventielen enz schoongemaakt, tegelijkertijd ook het waterreservoir achter de linker zijwand.
hij start nu wel weer, maar na afloop blijft er water in staan.
enig idee waar nu te beginnen ?
alvast bedankt.
hij start nu wel weer, maar na afloop blijft er water in staan.
enig idee waar nu te beginnen ?
alvast bedankt.
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
04-01-2011 00:32
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
04-01-2011 00:32
Hebben de gasten geholpen met de afwas ?
Hang de afvoerslang in een emmer en kijk of er een volle straal uit komt bij het afpompen.
Als er een volle straal uit komt kijk dan de afvoer na op een (gedeeltelijke) verstopping van de afvoer.
Wanneer er geen volle straal uit komt dan de afvoerpomp controleren op verstopping en op speling op de as, als er speling op de as zit dan de afvoerpomp vervangen.
Hang de afvoerslang in een emmer en kijk of er een volle straal uit komt bij het afpompen.
Als er een volle straal uit komt kijk dan de afvoer na op een (gedeeltelijke) verstopping van de afvoer.
Wanneer er geen volle straal uit komt dan de afvoerpomp controleren op verstopping en op speling op de as, als er speling op de as zit dan de afvoerpomp vervangen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)