Miele - Lekkage via droger fan in deur |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
F Peeters
Geplaatst op:
11-12-2019 14:14
F Peeters
Geplaatst op:
11-12-2019 14:14
Wij hebben al jaren een Miele G6473 vaatwasser. Naast diverse kleine zaken (zoals rubbers, slangen en sensoren vervangen) over de jaren heen werkt ie nog altijd...
De laatste maanden hebben we echter regelmatig (bijna dagelijks) vuil water in de afvoer-fan in de deur, waardoor hij - tijdens het droogprogramma - vreemde geluiden maakt, en recentelijk sproeit er zelfs (flink wat) water naar buiten dat dan op de vloer beland...
Ik heb zojuist het bescherm-kapje aan de binnenkant er afgehaald en daar flink wat grauwwitte smurrie weggehaald.
Is er nog iets wat ik kan doen om eea te repareren, of sluit de klep gewoon niet meer, en moet de fan unit vervangen worden?
(Met een prijs van €200 is dat een kostbare reparatie voor zo'n oud beestje!)
De laatste maanden hebben we echter regelmatig (bijna dagelijks) vuil water in de afvoer-fan in de deur, waardoor hij - tijdens het droogprogramma - vreemde geluiden maakt, en recentelijk sproeit er zelfs (flink wat) water naar buiten dat dan op de vloer beland...
Ik heb zojuist het bescherm-kapje aan de binnenkant er afgehaald en daar flink wat grauwwitte smurrie weggehaald.
Is er nog iets wat ik kan doen om eea te repareren, of sluit de klep gewoon niet meer, en moet de fan unit vervangen worden?
(Met een prijs van €200 is dat een kostbare reparatie voor zo'n oud beestje!)
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
11-12-2019 19:46
bennie
Geplaatst op:
11-12-2019 19:46
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)