ATAG vaatwasser foutcode i30 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
C.Martens
Geplaatst op:
18-11-2019 20:52
C.Martens
Geplaatst op:
18-11-2019 20:52
Goedenavond,
De vaatwasser geeft een foutmelding i30. Er zit water in de onderste bak van de vaatwasser. Nu hebben wij het schoongemaakt en de vaatwasser deed het weer. Helaas, na 3x draaien was het weer hetzelfde verhaal. Nu hebben wij de vaatwasser eruit gehaald 4x laten draaien en er is niets aan de hand. Nu staat de vaatwasser er terug in en na 2x geeft de vaatwasser weer i30 aan.
Welk onderdeel kan er lekken bij deze foutmelding? Ik kan het nu nog niet vinden, zodat ik weet welk onderdeel ik moet laten vervangen.
Toch een monteur laten komen of heeft iemand dit zelfstandig kunnen oplossen?
Vriendelijke groet,
C. Martens
De vaatwasser geeft een foutmelding i30. Er zit water in de onderste bak van de vaatwasser. Nu hebben wij het schoongemaakt en de vaatwasser deed het weer. Helaas, na 3x draaien was het weer hetzelfde verhaal. Nu hebben wij de vaatwasser eruit gehaald 4x laten draaien en er is niets aan de hand. Nu staat de vaatwasser er terug in en na 2x geeft de vaatwasser weer i30 aan.
Welk onderdeel kan er lekken bij deze foutmelding? Ik kan het nu nog niet vinden, zodat ik weet welk onderdeel ik moet laten vervangen.
Toch een monteur laten komen of heeft iemand dit zelfstandig kunnen oplossen?
Vriendelijke groet,
C. Martens
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
19-11-2019 21:03
bennie
Geplaatst op:
19-11-2019 21:03
Zit de afvoerslang niet klem, waardoor hij met afpompen ook water uit de ontluchting laat lopen?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)