Indesit DIFP 48 code 12 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Veronica
Geplaatst op:
30-10-2019 08:45
Veronica
Geplaatst op:
30-10-2019 08:45
Ik heb net een bestande huis gekocht. Heel weinig ervaring met vaatwasser gebruiken. De eigenaar verteld mij dat de vaatwasser was door een monteur gekijken voor de levering. Ik heb het 2 keer gebruik na de levering. Maar nu 1 week na mijn echt verhuizing doet het niet meer.
Ik doet de vaatwasser aan, kies ik de programma en ik sluit de deur, maar het doet niks. Als ik dan uit doet, na 20 minuten ongeveer begint te knipperen en staat nummer 12 op het display.
Wat kan ik zelf doen? Ik ben best handig, maar ik heb richting nodig. Iemand kan mij helpen?
Ik doet de vaatwasser aan, kies ik de programma en ik sluit de deur, maar het doet niks. Als ik dan uit doet, na 20 minuten ongeveer begint te knipperen en staat nummer 12 op het display.
Wat kan ik zelf doen? Ik ben best handig, maar ik heb richting nodig. Iemand kan mij helpen?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
30-10-2019 13:04
bennie
Geplaatst op:
30-10-2019 13:04
Code 12 betekent "geen comunicatie tussen electronica en display".
Haal de voorkant van de deur er maar eens af, zodat je alle bedrading in de deur kunt zien.
controleer in het scharnierende gedeelte op draadbreuken en druk alle stekkers bij de printplaat maar eens aan.
Haal de voorkant van de deur er maar eens af, zodat je alle bedrading in de deur kunt zien.
controleer in het scharnierende gedeelte op draadbreuken en druk alle stekkers bij de printplaat maar eens aan.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)