Storing die niet in de handleiding staat |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Annemarie
Geplaatst op:
13-10-2019 20:39
Annemarie
Geplaatst op:
13-10-2019 20:39
Ik heb een indesit difp 36 vaatwasser. Vandaag aangezet en de vaatwasser bleef maar aan staan. Doen ik de vaatwasser opende zag ik op de display een 1 knipperen en het aan/uit knopje knipperde.
Toen ik de vaatwasser uitzette ging hij uit zichzelf weer aan. Hij blijft pompen/geluid maken.
Ik heb de stekker er uitgehaald en weer in gedaan maar dan komt de storing direct terug. In de handleiding staat dit niet bij storingen. Iemand een idee?
Toen ik de vaatwasser uitzette ging hij uit zichzelf weer aan. Hij blijft pompen/geluid maken.
Ik heb de stekker er uitgehaald en weer in gedaan maar dan komt de storing direct terug. In de handleiding staat dit niet bij storingen. Iemand een idee?
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
14-10-2019 14:00
bennie
Geplaatst op:
14-10-2019 14:00
Dag Annemarie.
Je hebt dan water in de bak onder de vaatwasser zitten.
Haal het rechter zijpaneel er maar af en dep de bodem droog.
Daarna de eventuele lekkage opsporen en repareren.
Daarna zal hij weer doen.
Wel de stekker uit het stopcontact halen voor je er mee bezig gaat.
Je hebt dan water in de bak onder de vaatwasser zitten.
Haal het rechter zijpaneel er maar af en dep de bodem droog.
Daarna de eventuele lekkage opsporen en repareren.
Daarna zal hij weer doen.
Wel de stekker uit het stopcontact halen voor je er mee bezig gaat.
Geplaatst door:
Annemarie
Geplaatst op:
14-10-2019 14:59
Annemarie
Geplaatst op:
14-10-2019 14:59
Dag Bennie,
bedankt voor je antwoord. Ik moet helaas bekennen dat ik geen idee heb hoe je de zijkant eraf haalt. De vaatwasser is geïnstalleerd door een monteur.
Waarschijnlijk is er du een lek dat gerepareerd moet worden? Misschien is het dan beter om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen.
Heb gebeld me indesit. Zij kunnen me niet helpen (wisten niet eens wat de storing inhield) maar willen alleen een monteur langs laten komen. Dat zal €179-, kosten. De vaatwasser is 8 jaar oud, dus ben bang dat er straks meer kapot gaat en dat een nieuwe uiteindelijk misschien goedkoper is. Of is dit toch makkelijk zelf te repareren?
bedankt voor je antwoord. Ik moet helaas bekennen dat ik geen idee heb hoe je de zijkant eraf haalt. De vaatwasser is geïnstalleerd door een monteur.
Waarschijnlijk is er du een lek dat gerepareerd moet worden? Misschien is het dan beter om een nieuwe vaatwasser aan te schaffen.
Heb gebeld me indesit. Zij kunnen me niet helpen (wisten niet eens wat de storing inhield) maar willen alleen een monteur langs laten komen. Dat zal €179-, kosten. De vaatwasser is 8 jaar oud, dus ben bang dat er straks meer kapot gaat en dat een nieuwe uiteindelijk misschien goedkoper is. Of is dit toch makkelijk zelf te repareren?
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
14-10-2019 15:27
bennie
Geplaatst op:
14-10-2019 15:27
Er kan ook een slangetje losgeschoten zijn.
En een plaatselijke witgoedmonteur is volgens mij ook wel goedkoper.
Een technisch familie lid is het goedkoopst.
Met de zijkant er af halen kan je niets stuk maken.
En een plaatselijke witgoedmonteur is volgens mij ook wel goedkoper.
Een technisch familie lid is het goedkoopst.
Met de zijkant er af halen kan je niets stuk maken.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)