Pelgrim GVW 535 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
J. Flores
Geplaatst op:
26-12-2010 11:22
Gewijzigd op:
27-12-2010 10:03
J. Flores
Geplaatst op:
26-12-2010 11:22
Gewijzigd op:
27-12-2010 10:03
Hallo
Mijn inbouw vaatwasser doet het niet meer.
Na het sluiten van de deur pompt water uit daarna neemt water in en gelijk hoor ik hem piepen zo als hij klaar is en pompt het water uit. Na het openen van de deur, zie ik een lampje knipperen, hij knippert 11 keer stop en begint op nieuw te knipperen.
De vaatwasser gaaf eerde een tik, tik, tik, geluid achter de deur rechts boven maar dat doet hij niet meer.
Kan iemand mij help?
Al vast bedank
Groetjes.
Pelgrim GVW 535 RVS/01
Type NIC
Service 854553501810
Ser 330449005238
Mijn inbouw vaatwasser doet het niet meer.
Na het sluiten van de deur pompt water uit daarna neemt water in en gelijk hoor ik hem piepen zo als hij klaar is en pompt het water uit. Na het openen van de deur, zie ik een lampje knipperen, hij knippert 11 keer stop en begint op nieuw te knipperen.
De vaatwasser gaaf eerde een tik, tik, tik, geluid achter de deur rechts boven maar dat doet hij niet meer.
Kan iemand mij help?
Al vast bedank
Groetjes.
Pelgrim GVW 535 RVS/01
Type NIC
Service 854553501810
Ser 330449005238
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
29-12-2010 00:20
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
29-12-2010 00:20
Kijk hier eens, waarschijnlijk dezelfde storing.
Geplaatst door:
J. Flores
Geplaatst op:
29-12-2010 08:58
J. Flores
Geplaatst op:
29-12-2010 08:58
Bedank voor je hulp, ik ga de nieveauregelar controleren.
Geplaatst door:
J. Flores
Geplaatst op:
29-12-2010 14:49
J. Flores
Geplaatst op:
29-12-2010 14:49
Hallo,
Ik heb de niveauregelaar schoon gemaakt, maar dit was niet de enige probleem, een slang van de waterpomp y gescheurd of dit te vervangen is weet ik niet, het lijkt of deze een geheel is, de slang ziet aan de plastic gedeelte vast.
Groetjes
Ik heb de niveauregelaar schoon gemaakt, maar dit was niet de enige probleem, een slang van de waterpomp y gescheurd of dit te vervangen is weet ik niet, het lijkt of deze een geheel is, de slang ziet aan de plastic gedeelte vast.
Groetjes
Geplaatst door:
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
30-12-2010 22:57
(Bijna) alles kan
Geplaatst op:
30-12-2010 22:57
De oude slang verwijderen en de aansluitingen schoon maken, een nieuw stukje passende slang monteren en met slangklemmen vastzetten.
Ziet u hier geen kans toe dan een nieuw onderdeel bestellen.
Ziet u hier geen kans toe dan een nieuw onderdeel bestellen.
Geplaatst door:
J. Flores
Geplaatst op:
02-01-2011 20:33
J. Flores
Geplaatst op:
02-01-2011 20:33
Hallo,
Het is mij gelukt, de vaatwasser doet het weer.
Niveauregelaar schoon gemaakt, stukje passende slang gemonteerd en hij deed het weer.
Een losse slang was niet te krijgen ik moest een nieuw pomphuis bestellen, kosten € 40.- maa ik heb bij een bouwmarkt voor maar € 5 een stuk slang gekocht.- ik had maar 3cm nodig maar ik kon niet minder dan 1m kopen, wel moest ik de slang passen maken omdat de in/uitgaan van de pomphuis groter is dan de uitgaan pijpje van de putje, door middel van warmte heb ik hem passen gemaakt , met slang klemmen vast gemaakt en klaar was het.
Ik wil (Bijna) alles kan bedanken voor de hulp en iedereen in de forum gelukkig nieuw jaar wensen.
Groetjes.
J. Flores
Het is mij gelukt, de vaatwasser doet het weer.
Niveauregelaar schoon gemaakt, stukje passende slang gemonteerd en hij deed het weer.
Een losse slang was niet te krijgen ik moest een nieuw pomphuis bestellen, kosten € 40.- maa ik heb bij een bouwmarkt voor maar € 5 een stuk slang gekocht.- ik had maar 3cm nodig maar ik kon niet minder dan 1m kopen, wel moest ik de slang passen maken omdat de in/uitgaan van de pomphuis groter is dan de uitgaan pijpje van de putje, door middel van warmte heb ik hem passen gemaakt , met slang klemmen vast gemaakt en klaar was het.
Ik wil (Bijna) alles kan bedanken voor de hulp en iedereen in de forum gelukkig nieuw jaar wensen.
Groetjes.
J. Flores
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)