Lek Ikea Rengora |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Mathias
Geplaatst op:
08-10-2019 18:51
Mathias
Geplaatst op:
08-10-2019 18:51
Hallo, zou iemand mij verder kunnen helpen met het volgende.
Ik heb een Ikea rengora vaatwasser. Deze bleef onophoudelijk afpompen tot de stekker uitgetrokken werd. Na de lekbak te controleren bleek deze vol water te zitten. Na het drogen van de lekbak nog eens de machine laten draaien (dit werkte terug) met de voor- en zijpanelen eraf. Hierbij lijkt er water te lekken aan de opening van de zoutvulling (dop was goed aangedraaid). Heeft iemand een idee welk onderdeel hiervoor zou moeten vervangen worden en waar ik dat vind voor dit toestel?
Alvast bedankt!
Ik heb een Ikea rengora vaatwasser. Deze bleef onophoudelijk afpompen tot de stekker uitgetrokken werd. Na de lekbak te controleren bleek deze vol water te zitten. Na het drogen van de lekbak nog eens de machine laten draaien (dit werkte terug) met de voor- en zijpanelen eraf. Hierbij lijkt er water te lekken aan de opening van de zoutvulling (dop was goed aangedraaid). Heeft iemand een idee welk onderdeel hiervoor zou moeten vervangen worden en waar ik dat vind voor dit toestel?
Alvast bedankt!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
09-10-2019 12:42
bennie
Geplaatst op:
09-10-2019 12:42
Is de Moer wat onder de zoutdop zit ook goed aangedraait?
Geplaatst door:
Mathias
Geplaatst op:
15-10-2019 18:37
Mathias
Geplaatst op:
15-10-2019 18:37
Het bleek uiteindelijk een gat in de kuip te zijn, verstopt net achter de moer van de zoutvulling. Ik ga het gat dichtlassen.
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
15-10-2019 20:14
bennie
Geplaatst op:
15-10-2019 20:14
Laat je de afloop nog even weten met een foto?
Ik ben wel benieuwd.
Ik neem aan dat je wel weet dat je het niet met een gewoon lasapparaat kunt lassen.
Succes.
Ik ben wel benieuwd.
Ik neem aan dat je wel weet dat je het niet met een gewoon lasapparaat kunt lassen.
Succes.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)