SMV69M50EU/32 Verwarmt niet meer e32 e04 |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Marcel_str
Geplaatst op:
05-10-2019 14:35
Gewijzigd op:
20-11-2022 19:30
Marcel_str
Geplaatst op:
05-10-2019 14:35
Gewijzigd op:
20-11-2022 19:30
Ik ben als man niet zo van het fohnen😉 maar dat wordt wel vaker gedaan (waarom weet ik niet echt, maar kwaad kan het sowieso niet). Uiteindelijk gaat het erom dat je de zeoliet droogt met een watme luchtstroom.
Maar uiteindelijk heb ik dus 3 dingen gedaan, waardoor de vaatwasser uiteindelijk weer ging verwarmen.
Zeoliet drogen,
Zeoliet heater schoonmaken
Printplaat solderen (en daarbij ook de connectortjes allemaal een keer losgehad en weer vast gemaakt)
Succes voor wie hetzelfde probleem heeft!
Maar uiteindelijk heb ik dus 3 dingen gedaan, waardoor de vaatwasser uiteindelijk weer ging verwarmen.
Zeoliet drogen,
Zeoliet heater schoonmaken
Printplaat solderen (en daarbij ook de connectortjes allemaal een keer losgehad en weer vast gemaakt)
Succes voor wie hetzelfde probleem heeft!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
Marcel_str
Geplaatst op:
20-11-2022 19:29
Marcel_str
Geplaatst op:
20-11-2022 19:29
Updateje
Vandaag weer een hitte storing (e31). Dit keer opgelost door de dop van de zeoliet container in de vaatwasser (metalen dop rechts achterin) los te draaien en met een fohn de zeolietcontainter heet te blazen (kwartiertje fohnen). Daarna een uurtje een stofzuiger op de zeoliet opening getaped. Werlt weer als een zonnetje.
Dus na 3 jaar wel weer het probleem, maar ook eenvoudig op te lossen.
Vandaag weer een hitte storing (e31). Dit keer opgelost door de dop van de zeoliet container in de vaatwasser (metalen dop rechts achterin) los te draaien en met een fohn de zeolietcontainter heet te blazen (kwartiertje fohnen). Daarna een uurtje een stofzuiger op de zeoliet opening getaped. Werlt weer als een zonnetje.
Dus na 3 jaar wel weer het probleem, maar ook eenvoudig op te lossen.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)