Bauknecht stopt zonder foutmelding |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Jo
Geplaatst op:
06-09-2019 06:23
Jo
Geplaatst op:
06-09-2019 06:23
Hoi
Ik heb regelmatig een probleem met mijn afwasmachine. Het lijkt wel alsof hij geen watertoevoer krijgt, hij probeert dan een tijdje en valt dan gewoon stil (niet uit), hij piept alsof het programma gedaan is. Er wordt echter geen foutmelding gegeven.
Als ik de watertoevoer los draai aan de achterzijde van de afwasmachine en er weer terug opdraai werkt hij weer en gaat hij weer een tijdje mee.
Zou het probleem zich dan kunnen situeren bij de aanvoerslang? Misschien kan ik het probleem dan van de baan helpen door gewoon deze slang te vervangen door een nieuwe. (zonder dat ik voorrijkosten en een ingreep van een technieker moet betalen).
Alvast bedankt voor een reactie.
Ik heb regelmatig een probleem met mijn afwasmachine. Het lijkt wel alsof hij geen watertoevoer krijgt, hij probeert dan een tijdje en valt dan gewoon stil (niet uit), hij piept alsof het programma gedaan is. Er wordt echter geen foutmelding gegeven.
Als ik de watertoevoer los draai aan de achterzijde van de afwasmachine en er weer terug opdraai werkt hij weer en gaat hij weer een tijdje mee.
Zou het probleem zich dan kunnen situeren bij de aanvoerslang? Misschien kan ik het probleem dan van de baan helpen door gewoon deze slang te vervangen door een nieuwe. (zonder dat ik voorrijkosten en een ingreep van een technieker moet betalen).
Alvast bedankt voor een reactie.
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
06-09-2019 19:07
bennie
Geplaatst op:
06-09-2019 19:07
Dag Jo.
Mag ik de nummers van het typeplaatje op de deurrand?
Als ik het zo lees lijkt het of het waterslot een beetje vast zit.
Is het zeefje tussen de kraan en het waterslot wel schoon?
Mag ik de nummers van het typeplaatje op de deurrand?
Als ik het zo lees lijkt het of het waterslot een beetje vast zit.
Is het zeefje tussen de kraan en het waterslot wel schoon?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)