Constructa pomp blijft draaien |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Nick
Geplaatst op:
27-08-2019 10:58
Nick
Geplaatst op:
27-08-2019 10:58
Dag,
De afvoerpomp van onze vaatwasser blijft sinds vanmorgen maar draaien (ook met de deur open). Ik heb al gegoogled en kwam daarbij tot de conclusie dat het een lekkage moet zijn waardoor de vlotter tegen de schakelaar van de pomp blijft drukken (indien dit niet klopt hoor ik dat graag).
Het betreft een inbouw vaatwasser. Wat is de MO om dit op te lossen? Kan ik ergens op internet een beschrijving vinden hoe ik bij de vlotter en de lekbak in de vaatwasser geraak?
Dank!
De afvoerpomp van onze vaatwasser blijft sinds vanmorgen maar draaien (ook met de deur open). Ik heb al gegoogled en kwam daarbij tot de conclusie dat het een lekkage moet zijn waardoor de vlotter tegen de schakelaar van de pomp blijft drukken (indien dit niet klopt hoor ik dat graag).
Het betreft een inbouw vaatwasser. Wat is de MO om dit op te lossen? Kan ik ergens op internet een beschrijving vinden hoe ik bij de vlotter en de lekbak in de vaatwasser geraak?
Dank!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-08-2019 13:32
bennie
Geplaatst op:
27-08-2019 13:32
Als je het plint van de keuken weg haalt zie je de lekbak.
Dit is de gehele bak waar de kuip van de vaatwasser op staat.
Soms kan je daar aan de voorkant een paneel afhalen en soms moet je er van de zijkant bij.
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Dit is de gehele bak waar de kuip van de vaatwasser op staat.
Soms kan je daar aan de voorkant een paneel afhalen en soms moet je er van de zijkant bij.
Mag ik de gegevens van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)