Vaatwasser Siemens slaat uit |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
Patrick
Geplaatst op:
27-08-2019 09:20
Patrick
Geplaatst op:
27-08-2019 09:20
Hallo goedemorgen,
Wij hebben een probleem met onze vaatwasser een Siemens q500 van 3 jaar oud.. het begon met een indicatie probleem.. het bekende kraantje ( watertoevoer) deze had ik verholpen door het stekkertje bij het printplaatje opnieuw er af te halen en weer er op te zetten.. vaatwasser deed het weer een tijdje.. maar na enige tijd gaf hij de zelfde melding weer.. dus ik dacht opnieuw stekkertje er af halen en er op doen.. en heb toen klein beetje tape gebruikt om hem beter op zijn plek te houden.. maar toen!! Toen sloeg de vaatwasser gelijk helemaal uit na dat het programma liep ook bij de zekeringkast ( aardlekschakelaar ) dit blijft hij doen .. het enige programma wat hij pakt zonder uit te slaan is het spoelprogramma van 15min. Graag advies !!
Wij hebben een probleem met onze vaatwasser een Siemens q500 van 3 jaar oud.. het begon met een indicatie probleem.. het bekende kraantje ( watertoevoer) deze had ik verholpen door het stekkertje bij het printplaatje opnieuw er af te halen en weer er op te zetten.. vaatwasser deed het weer een tijdje.. maar na enige tijd gaf hij de zelfde melding weer.. dus ik dacht opnieuw stekkertje er af halen en er op doen.. en heb toen klein beetje tape gebruikt om hem beter op zijn plek te houden.. maar toen!! Toen sloeg de vaatwasser gelijk helemaal uit na dat het programma liep ook bij de zekeringkast ( aardlekschakelaar ) dit blijft hij doen .. het enige programma wat hij pakt zonder uit te slaan is het spoelprogramma van 15min. Graag advies !!
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-08-2019 13:28
bennie
Geplaatst op:
27-08-2019 13:28
Ik denk dat het toeval is, want bij het spoelen word de verwarming niet gebruikt, en bij de rest van de programma's wel.
Mag ik het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Mag ik het E-nummer van het typeplaatje op de deurrand?
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)