Bosch silence plus |
Topic of reactie wijzigen? Log dan in. |
Geplaatst door:
IngridGj
Geplaatst op:
27-07-2019 08:56
Gewijzigd op:
27-07-2019 15:26
IngridGj
Geplaatst op:
27-07-2019 08:56
Gewijzigd op:
27-07-2019 15:26
Opgelost... na uitbouwen vaatwasser en losmaken stekkertje er opnieuw instoppen deden de lampjes het weer dus proefgedraaid , kwamen we er ook achter dat aan de zijkant een "reservoir"zit Die was leeg maar na proefdraaiden was ie weer vol en deed ie het weer gewoon. Misschien het water verdampt door het warme weer ???? ......…….de vaatwasser blijft aanzuigen terwijl geen enkel lampje meer brand. Het aanzuigen is niet constant maar met tussenpozen. Alle filters gecontroleerd de stoppen en stekker de afvoerslang en aquastop maar die zijn allemaal goed.
Als we de stekker er weer instoppen krijg ik geen lampje branden ook niet om te proberen te resetten. alleen die afzuiging begint weer te lopen
Als we de stekker er weer instoppen krijg ik geen lampje branden ook niet om te proberen te resetten. alleen die afzuiging begint weer te lopen
Ook last van dit probleem en snel een oplossing nodig?
Klik hier voor een betrouwbare monteur
Geplaatst door:
bennie
Geplaatst op:
27-07-2019 19:33
bennie
Geplaatst op:
27-07-2019 19:33
Dat kan, of het gelekte water in de onderbak is verdampt, als hij weer die kuren krijgt moet je op zoek gaan naar een lekkage.
Volgens mij heb je ook geen activatiemail gekregen.
Als dit zo is laat het me maar weten op vaatwasserkapot@gmail.com, dan regel ik dat het handmatig gebeurt als je er nog belang bij hebt.
Volgens mij heb je ook geen activatiemail gekregen.
Als dit zo is laat het me maar weten op vaatwasserkapot@gmail.com, dan regel ik dat het handmatig gebeurt als je er nog belang bij hebt.
Forum
Storingen
Storingen per merk
AEG storingen (16)
Asko storingen (5)
ATAG storingen (11)
Bosch storingen (20)
Candy storingen (6)
Etna storingen (5)
Fagor storingen (8)
Haier storingen (2)
Ignis storingen (11)